Miksi ravintolat eivät pyydä palautetta silloin, kun kaikki on mennyt pieleen?
Pihvi paloi tai oli syömäkelvoton, pääruoka tuli ennen alkuruokaa, onhan näitä. Mutta ei ole tullut palautelomaketta mailiin, vaikka olen pöydän varannut.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Lähetä annos takaisin keittiöön, siinä välitön palaute.
Olen lähettänyt ja sanonut, että ei tarvitse tuoda uutta. En halua sitä moskaa enää.
En myöskään ole maksanut.
-ap
Missä ravintolassa on mahdollista antaa palaute vain erillisen pyynnön yhteydessä?
Ei suomalaisessa ravintolassa osata ottaa negatiivista palautetta vastaan. Siihen ei anneta mitään koulutusta, joten ei yleensä osata edes pahoitella. Joku vanhempi tarjoilija saattaa osata mutta nuoret eivät osaa. Menevät aivan lukkoon.
Jaa-a. Miksi lehdissä ihmetellään matalaa syntyvyyttä mutta kukaan ei kysy synnyttäjiltä, että missä mättää?
Vierailija kirjoitti:
Ei suomalaisessa ravintolassa osata ottaa negatiivista palautetta vastaan. Siihen ei anneta mitään koulutusta, joten ei yleensä osata edes pahoitella. Joku vanhempi tarjoilija saattaa osata mutta nuoret eivät osaa. Menevät aivan lukkoon.
Näin on. Eilen huomasin, että suomalainen tarjoilija ei osannut kirjoittaa kunnolla. Tuli väärä annos.
-ap
Lähetä annos takaisin keittiöön, siinä välitön palaute.