Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ravintolat eivät pyydä palautetta silloin, kun kaikki on mennyt pieleen?

Vierailija
23.08.2025 |

Pihvi paloi tai oli syömäkelvoton, pääruoka tuli ennen alkuruokaa, onhan näitä. Mutta ei ole tullut palautelomaketta mailiin, vaikka olen pöydän varannut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä annos takaisin keittiöön, siinä välitön palaute.

Vierailija
2/6 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä annos takaisin keittiöön, siinä välitön palaute.

Olen lähettänyt ja sanonut, että ei tarvitse tuoda uutta. En halua sitä moskaa enää.

En myöskään ole maksanut.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ravintolassa on mahdollista antaa palaute vain erillisen pyynnön yhteydessä?

Vierailija
4/6 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomalaisessa ravintolassa osata ottaa negatiivista palautetta vastaan. Siihen ei anneta mitään koulutusta, joten ei yleensä osata edes pahoitella. Joku vanhempi tarjoilija saattaa osata mutta nuoret eivät osaa. Menevät aivan lukkoon.

Vierailija
5/6 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Miksi lehdissä ihmetellään matalaa syntyvyyttä mutta kukaan ei kysy synnyttäjiltä, että missä mättää?

Vierailija
6/6 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suomalaisessa ravintolassa osata ottaa negatiivista palautetta vastaan. Siihen ei anneta mitään koulutusta, joten ei yleensä osata edes pahoitella. Joku vanhempi tarjoilija saattaa osata mutta nuoret eivät osaa. Menevät aivan lukkoon.

Näin on. Eilen huomasin, että suomalainen tarjoilija ei osannut kirjoittaa kunnolla. Tuli väärä annos.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän