Valvottu virtsatesti, seisooko hoitaja ihan vieressä kun näyte annetaan?
Eli pitäisi mennä valvottuun virtsatestiin, onko kokemusta miten tuo valvonta nykyään Husin labroissa toimii? Seisooko hoitaja ihan siinä vieressä ja katsoo vai onko hienovaraisempaa ja tarkkailevat kameran kautta? Hoitajat ovat lähes järjesteltään naisia joten miehen hieman hermostuttaa ajatus jos nainen siinä metrin päässä tarkkailee pissaamista.
Kommentit (74)
Hoitaja ottaa virtsanäytteen katetroimalla, niin ei tarvitse jännittää.
Kuulostaa ihan painajaiselta miehelle, jolla on ns. ujo pissa. En sais varmasti tippaakaan kustua tuossa tilanteessa. Maailman tyhmin vaiva, mutta minkäs teet. Kärsinyt tästä ihan pikkupojasta asti, niin kauan kuin muistan. Tähän on aika helppo sanoa että sen kun kuset vaan, hoitajat on ammattilaisia jne, mutta mitäpä se auttaa. Julkisissa vessoissa on kopissakin vaikea kusta jos on muita lähistöllä.
Vierailija kirjoitti:
Hoitaja ottaa virtsanäytteen katetroimalla, niin ei tarvitse jännittää.
Ei oteta. Ihan itse saa potilas pissansa hoitaa purkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan painajaiselta miehelle, jolla on ns. ujo pissa. En sais varmasti tippaakaan kustua tuossa tilanteessa. Maailman tyhmin vaiva, mutta minkäs teet. Kärsinyt tästä ihan pikkupojasta asti, niin kauan kuin muistan. Tähän on aika helppo sanoa että sen kun kuset vaan, hoitajat on ammattilaisia jne, mutta mitäpä se auttaa. Julkisissa vessoissa on kopissakin vaikea kusta jos on muita lähistöllä.
Sitten on viisainta olla hankkiutumatta tilanteisiin, joitten vuoksi voi päätyä antamaan valvottua virtsanäytettä.
Jos hakee tuotannon töihin tehtaalle joutuu kusitestiin. Tosin se ei taida ihan niin tiukasti olla valvottu kuin mihin ap viittaa. Hoitsu oli viereisessä huoneessa, ovi piti olla auki ja hoitsu tsekkasi purkin ja pöntön suorituksen jälkeen. Siinä purkissa itsessään on termoliuska joka kertoo nesteen lämpötilan. Pussista on vaikea saada valutettua oikean lämpöstä pissaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on viisainta olla hankkiutumatta tilanteisiin, joitten vuoksi voi päätyä antamaan valvottua virtsanäytettä.
Kuten olla hakematta ja olla tulematta valituksi työpaikkoihin, joilla on korkeat turvallisuusvaatimukset ja uuden työntekijän testaukset sen mukaiset? Tai olla olematta kilpaurheilija, jota dopingtestataan. Nämä kun on varmaan kaikista yleisimmät syyt joutua antamaan valvottu virtsanäyte.
Vierailija kirjoitti: Miksei minulta otettu huumetestiä kun olin adhd-tutkimuksissa?
Julkisella käytäntö joissakin kunnissa (niissä joissa päihdeongelmia on paljon).
Kyllä se tuollaista on. Minun piti riisua housut kokonaan pois. Sitte hoitsu hanskat kädessä veti esinahkaani taakse ja tarkasti peniksen. Sitte sain virtsata hoitsun katsoessa vieressä siihen purkkiin. Sen jälkeen otettiin valvottu ulostenäyte. Hoitsu käski pyllistää ja tunnusteli sormella ettei peräaukkoon ollu kätketty mitään. Sen jälkeen annoin näytteen hoitsun vahtiessa. Hoitsu oli semmonen isotissinen noin 25 vuotias blondi tiukassa ja avokauluksisessa hoitsun mekossa.
Ei tule. On kerran testattu, kun aloitin asiakkuuden mielenterveyspuolella hyvin vaikeassa elämäntilanteessa.
Ei kukaan tullut mukaan vessaan. Ja käsilaukun sai ottaa mukaan. Olen 45 v asiallisen oloinen keski-ikäinen burberry-täti.
Noloa oli housut piti laskea ja hoitaja katto vieressä. Enkä meinannut millään saada virtsaa tulemaan. Hoitaja myös nauroi pienelle pililleni ja haki 4 muutakin hoitajaa katsomaan ja nauramaan.
Marinia tuskinpa vahti vieressä kukaan.
Ei seiso vieressä Huslabilla ainakaan missään Helsingin labrassa, vaan ikkunan takana. Valvontahuoneesta laitetaan valot pois niin hoitaja ei näy toiselle puolelle. Olen itse ollut valvomassa noita joten tiedän mistä puhun. Yksityispuolella valvotaan ilman suoraa näköyhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Marinia tuskinpa vahti vieressä kukaan.
Mutkun Sanna! Yhyy byääh persu
Virtsakokeen jälkeen on vuorossa spermanäyte. Hoitaja lujin varmoin ottein hoitaa senkin.