Mira Luodin korvaus oli 1500 euroa
https://www.is.fi/viihde/art-2000011446727.html
Siis järkytyin siitä, että onko noiden julkkisten palkkiot ohjelmaan osallistumisista noin olemattomia. Vain 500 euroa oli ilmeisesti kuvauspalkkio, joka sitten kolminkertaistettiin = 1500 euroa.
Mitätön korvaus väitetystä seksuaalisesta väkivallasta ja koko onnettomasta ohjelmasta. Ei ollut kovin hyvin järjestetty nuo kuvaukset ja olosuhteet.
En itse lähtisi kyllä tuohon hintaan yhtään mihinkään ohjelmaan. Saati että joutuisi vielä kokemaan jotain seksuaalista väkivaltaa siellä. Kyllä korvaus ois pitänyt olla vähintään 15 000 euroa ja tekijän maksettavaksi oikeuden tuomiolla.
Kommentit (22)
No joku ehti samaan aikaan näpytellä. Ilmeisesti järkyttää monia.
Ap
Saahan tiuolla summalla parit kännit...hyvä korvaus,helppoa rahaa..
En kyllä haluaisi julkkikseksi Suomessa.
Onko karvaranne tehnyt teltassa anakondallaan kuristuksen vai mitä tässä on tapahtunut?
Ihan kamalaa.
Siis eihän toi oo kohtuuskorvaus kuin semmoiselle, joka tykkäisi itsekin tehdä tommosia retkiä.
Vierailija kirjoitti:
Onko karvaranne tehnyt teltassa anakondallaan kuristuksen vai mitä tässä on tapahtunut?
Ihan kamalaa.
No kun sillä on vain pikkutatti.
Reality-ohjelma. Mitä odotit. Oletko koskaan miettinyt miksi näissä on osallistujana yleensä joku 10 vuotta sitten julkisuudesta pufonnut henkilö.
Voisko se Paula opettaa Miralle hieman bisnestä ? Eli pyyntö tuollaisissa tapauksissa 3 tonnia, ja toisaalta sopimuksen synnyttyä ei hiiskuta sanallakaan, koskaan.
Miksi ne laittoi muslimille naisen pariksi
Eihän tollasesta miehestä kukaan suomityttö kostu, joka itkee ja ulisee, kun joutuu viettämään syysyön ulkona.
Mä olen tiennyt, ettei korvaukset Suomessa ole suuret, mutta kyllähän tuo yllätti.
500 euroa ohjelman korvaukseksi on mun mielestä ihan ok. Ehkä tuommoisissa yönyli jutuissa voisi olla enemmän, mutta jos on kertaluontoinen tunnin tai puolen tunnin ohjelma siitä se on ihan käypä korvaus.
Mutta että maksetaan hiljaiseksi summa? :D Ei todellakaan. 1500 eurolla mä en olisi hiljaa. Se olisi ollut järjetön loukkaus mua kohtaan rikoksen uhrina. Kyllä siinä olisi saanut olla nolla perässä tai mieluusti joku 30 000 euroa.
Eihän tuolla 1500 eurolla makseta edes oikeuskuluja tai edes avustajan palkkaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Juha Mieto ei suostunut?
Vierailija kirjoitti:
En kyllä haluaisi julkkikseksi Suomessa.
Sinä et olekaan mielenvikainen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tiennyt, ettei korvaukset Suomessa ole suuret, mutta kyllähän tuo yllätti.
500 euroa ohjelman korvaukseksi on mun mielestä ihan ok. Ehkä tuommoisissa yönyli jutuissa voisi olla enemmän, mutta jos on kertaluontoinen tunnin tai puolen tunnin ohjelma siitä se on ihan käypä korvaus.
Mutta että maksetaan hiljaiseksi summa? :D Ei todellakaan. 1500 eurolla mä en olisi hiljaa. Se olisi ollut järjetön loukkaus mua kohtaan rikoksen uhrina. Kyllä siinä olisi saanut olla nolla perässä tai mieluusti joku 30 000 euroa.
Eihän tuolla 1500 eurolla makseta edes oikeuskuluja tai edes avustajan palkkaa. :D
Tai terapiaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan käsittämätöntä kulttuurien ymmärtämättömyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi laittaneet Rosa Meriläisen, niin muslimi olisi keskeyttänyt kisan kesken.
Todella pieni korvaus monen viikon produktiosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai terapiaa.
Apua, totta sekn! Mä vaan muistelin, että MIra oli antanut asian hoitaakseen luotettavalle ulkopuoliselle taholle.. niin ajattelin sen olevan juristi. Sen palkkion saanut maksettua, siinä se. Sitten vielä, jos olisi oikeuteen lähdetty, niin summat olisivat tähtitieteellisemmät. OIkeudenkäynnit ja terapialaskua...
Maku tunnetaan myös lempinimellä Mr. Finland.
Montako aloitusta aiot tehdä samasta asiasta?