Eka kerta anaaliseksiä
Minkäikäisenä olette naiset eka kerran kokeillut anaaliseksiä ja tuntuiko kivalta? Jäikö yhteen kertaan vai onko ihan normaalia nykyään?
Itse kokeilin noin kuukausi sitten eka kertaa ja se tuntui ihan hyvältä ja nyt on harrasteltu melko säännöllisesti. Ja oon 22
Kommentit (67)
Eka kerta sattui! Olimme koulussa vielä ja suostuin ainoastaan poikien pyynnöstä ja siksi että minua itseäni panetti itseäni hiplailun jälkeen niin vietävästi! Pilluun ei kuitenkaan uskallettu edes kokeilla! Meillä oli liukasteena koulun ruokalasta otettu 20g voinappi tai pari.
Pylly oli viikon kipeä mun kolmen kaverin pantua sinne useamman kerran vuoron perään!
Vierailija kirjoitti:
Eka kerta sattui! Olimme koulussa vielä ja suostuin ainoastaan poikien pyynnöstä ja siksi että minua itseäni panetti itseäni hiplailun jälkeen niin vietävästi! Pilluun ei kuitenkaan uskallettu edes kokeilla! Meillä oli liukasteena koulun ruokalasta otettu 20g voinappi tai pari.
Pylly oli viikon kipeä mun kolmen kaverin pantua sinne useamman kerran vuoron perään!
JOOPA JOO.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homofobia on jokin homojen itsensä keksimä juttu että heitä pelätään. Ei heitä kukaan pelkää vaan inhoaa. Täys heterous on normaalia ja homous ja homouden hypettäminen on jonkin asteinen sairaus. Homojen pitäisi pysyä siellä kaapissaan eikä kävellä lateks praid housuissa normaalien ihmisen seassa.
Eihän homofoobikko homoja pelkää, vaan homoutta omassa itsessään!
Ei homoja pelätä, niitä inhotaan. Siinä mielessä homofobia on väärä termi, homonausea olisi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homofobia on jokin homojen itsensä keksimä juttu että heitä pelätään. Ei heitä kukaan pelkää vaan inhoaa. Täys heterous on normaalia ja homous ja homouden hypettäminen on jonkin asteinen sairaus. Homojen pitäisi pysyä siellä kaapissaan eikä kävellä lateks praid housuissa normaalien ihmisen seassa.
Eihän homofoobikko homoja pelkää, vaan homoutta omassa itsessään!
Ei homoja pelätä, niitä inhotaan. Siinä mielessä homofobia on väärä termi, homonausea olisi parempi.
Minä kyllä pelkään yleisossä miestensaunoissa. En uskalla kumartua pesemään. Eli olen saunahomofoobikko.
No se eka kerta oli ihan kauhee. Mä olin neljäntoista ja mun poikakaveri oli ollut just käymässä kun meillä ei ollut ketään kotona ja mä olin antanut sen panna mua mun huoneessa takaapäin kortsun kanssa pilluun kun mä tykkään siitä ja mä sain orkunkin ja just kun mä olin päästänyt sen takaovesta ulos mun isoveli tulee mun huoneeseen. Se oli tullutkin aikaisemmin kotiin ja vakoillu meitä ja ottanu meistä videon kun mua pantiin ja mä ääntelin ja se sano että sen on nyt pakko saada panna tai se näyttää videon meidän vanhemmille. Mutta meillä ei ollu kortsuja enää ja se sano että sitten sen täytyy panna mua peppuun ja mun oli pakko suostua. Ja sit mä menin sängyn viereen kontilleni ja pyllistin ja veli ruiskutti käsivoidetta mun peppureikääni ja työnteli sormeaan sinne ja rupes sit tunkeen isoo munaansa sisään mun pyllyyn. Sillä oli paljon isompi kun mun poikakaverilla eikä mua oltu pantu pyllyyn aikaisemmin ja vaikka se sattu mä yritin olla hiljaa ja veli sai munan sisää ja rupes panee ja tuli valmiiks nopeesti ja laukes mun pyllyyn mutta kun mä nostin päätäni niin mä näin että mun pikkuveli seisoo sen takana muna kourassa ja mun täyty antaa sille kanssa ettei se kerro mutta sillä oli pienempi muna ja se kävi helpommin ja se kans laukes mun pyllyyn melkein heti ja ton jälkeen ne halus vielä uudestaa kaks kertaa kumpikin ja mulla oli pylly kipee monta päivää.
Ton jälkeen mun veljet on tahtonu panna mua kortsun kanssa pilluun yhdessä joskus ku vanhemmat ei oo kotona mutta se on iha ok eikä mun poikakaveri tiedä. Mä tykkään kun mua pannaan takaa ja mä saan silloin usein orkkuja ja mä kuvittelen että mun poikakaveri panee mua.
Nuorena olen antanut poikaystävän kokeilla kun oltiin kiimaisia molemmat. Ei ollut kivaa koska miehellä oli niin valtava kulli että teki kipeää laittaa sisään ja sitten kun ei sattunut olla paikallaan sisällä tuli kullin käydessä ulkona paskaa mukana. Haju oli sen mukainen. Ei ollut kakkahätä ja olin käynyt monta tuntia aiemmin kakkosella mutta oli suoleen jäänyt. Ei ole sen jälkeen kiinnostanut enkä tiedä ex poikaystävästä. Jos mulla olis pienikullinen mies joka tietäisi miten paskavahinko estetään antaisin ehkä kokeilla. Mulla ei ole miestä ja haluaisin mieluiten miehen jolla on paksu ja lyhyt kulli pillulle käytettäväksi päivittäiseen tarpeeseen. Nyt alkoi panettaa kun ajattelin ihanaa tattia mihin istua päälle ja ratsastaa
N43
Sellaista materiaalia tehdään, mille on kysyntää.
Ei tää nyt mikään maailman luokan mysteeri ole.