Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liina-nimestä

05.04.2007 |

Olemme miettineet tytöllemme nimeä Liina. Nimi on mielestäni kaunis, mutta tuleeko siitä heti mieleen pöytäliina, kantoliina jne.?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan heti tule mieleen nuo ' liinat' ,, Sitten vielä kun nimeen tottuu niin varmasti tulee Liinasta vaan itse tyttö mieleen. Tärkeintä onkin miltä vanhemmista ja varsinkin äitistä tuntuu ;) Mulle anoppi sano ihanasti nuoremman poikamme nimen kuultuaan, että kyllä se äiti tuntee, mikä nimi lapsellensa sopii parhaiten. Ehdotti sitten kyllä muitakin nimiä, mutta päätös pysyi. Sitä kun johonkin tottuu ite ja tarpeeksi kauan mielessänsä makustelee niin vauvaa ei voi enää muuksi nimetäkään!

Vierailija
2/7 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin makustellut mahdollisesti seuraavalle tytölleni.. JA ihan samaa olen miettinyt, et tuleeko liikaa liina mieleen.. Silti on mielestäni aivan ihana nimi! Ketä se liina enemmän kiusaa, sinua vai miestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle tule pöytäliina nimestä mieleen. Pikemminkin ajattelen, että se on lyhentymä esim. Karoliinasta. Mutta sekin on vain positiivista. Minusta Liina on herttainen nimi tytölle, mutta samalla kuitenkin tomera. Tulee mieleen sellainen ruutumekkoinen ja lettipäinen tyttö kesällä.

Lisäksi Liina kuulostaa samalta kuin Leena, joten siksi sen mieltääkin kai etunimeksi. Ai niin, ja olihan meillä lukiossakin yksi Liina.

Vierailija
4/7 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta kyllä minulla ainakin mieleen kaikenmaailman liinat tulee. Sen verran tuo nimen merkitys minua häiritsi, että en omalle voinut ajatella, kun tytölle L-nimeä epätoivoisesti etsin =). Mutta kuten sanottu, muuten Liina on huippukaunis nimi...

Vierailija
5/7 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule ensimmäisenä mieleen liina, vaikka ehkä joskus on tullutkin. Olen jo tottunut siihen, että Liina on vain nimi.

Vierailija
6/7 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kaunis nimi on. Rrityisen hyvin sopii kaisiosaisiin. Liina-Lotta jne.

Vierailija
7/7 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöstämme tuli sitten Liina, kuten toisesta viestistänikin ehkä jo luitte. Kiitos kannustuksesta! Minullekin tulee mieleen nimestä vaaleatukkainen tyttö, joka kirmaa mekko päällä kesäisellä kukkaniityllä. :) Ehkä tyttärestämme tulee tällainen... :)

Aurinkoista kevättä kaikille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi