Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toin töitä kotiin. Niitä riittää n. 3 tunnin ajaksi.

Vierailija
05.04.2007 |

Teen siis asiantuntijatyötä, ja työt ovat kirjallisia. Vaativat keskittymistä ja energiaa.

Kysymys: Mikä pääsiäisen päivistä on paras päivä tehdä nämä pakolliset työt pois alta? Heti nytkö, kun tulen suoraan töistä, vai levänneenä huomenna, vai vasta maanantaina ennen tiistain työpäivää?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tehdä maanantaina.

Vierailija
2/16 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen työt siten, että menen lasten kanssa arki-iltaisin jo klo 21 nukkumaan ja herään klo 04 tekemään töitä, työpaikalle menen kahdeksaksi.

Tämä on minulle sopiva aikatauluttelu. Omat tulevan tiistain työni teen varmaan jonain aamuna. Olen aamuihminen, täynnä virtaa silloin, ja työteho on huipussaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tulin töistä, ja energia on kohtuuvähissä, mutta toisaalta nyt on " työvire" päällä. Tiistaiaamu EI tule kyseeseen.

Vierailija
4/16 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
5/16 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. siirränkö vai yritänkö nyt heti pinnistellä?

Vierailija
6/16 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa mitenkään itsestäni irti duunijuttuja, jos jätän ne myöhemmäksi. Kun olen antanut itseni laskeutua vapaalla oloon, on siitä tosi vaikea yhtäkkiä saada työvirettä päälle.

Mä teen kyllä toisenlaista työtä. Olen erityisluokanopettaja ja oman mielenterveyteni kannalta on pakko irrottautua viikonlopuiksi kokonaan töistä.

Vierailija
7/16 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä sivussa, ja kyllä tämä nihkeeltä tuntuu. Kannustakaa mua jatkoon - tarvitsen sitä. JOs saan jonkun kaveriksi naputteleen gradua, tutkielmaa tai vaikka kirjallisia minun tapaani, niin ruvetaan tekeen yhdessä hommia ja tsempataan sitten toisiamme?!

Ap

Vierailija
8/16 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki se monesti tulee siinä, kun alkaa hommiin, mutta joskus ei kyllä syty ollenkaan varsinkaan vääntää mitään mihinkään kirjalliseen luettavaan muotoon.

Vierailija
9/16 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama tilanne ja olen tässä lukenut palstaa jo tunnin ja siirtänyt töitten aloittamista, vaikka tiedän et ne on tehtävä.. Tosi tyhmää.

Eiköhän aloiteta niin päästään vielä baariin tänään!

Vierailija
10/16 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helkutti, tää on puoli voittoa! Kaikki tekemäni työ on poissa ensi viikon stressistä.. mua motivoi kylmä Karjala jääkaapissa.. mutta ennen sitä vielä homma jatkuu.

Sainko mä kaverin jostakusta??

ap

Vierailija
11/16 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mulla kaveri tekemässä töitä?

ap

Vierailija
12/16 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei jää rästiin. Mä motivoidun ajatellen, että elän toivossa saada nää valmiiksi ysiksi ja sitten telkun ääreen, ja loma voi todellakin alkaa!

Vierailija
13/16 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vielä työpaikalla n. tunnin, mutta jospa ap:tä helppais tämäkin. :)

Vierailija
14/16 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai ei kuitenkaan ole mikään juhlapäivä. Teet nyt niin paljon kuin jaksat ja sitten rauhassa lepäät perjantain. Lauantaina sitten kitistät loput. 3h on tosi lyhyt aika kuitenkin!

Vierailija
15/16 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkaakin tiukempi puristus, kunnon aivotyö ja hokkuspokkus! Sain kaikki tehtyä! Tai no, yksi kokonainen osio jäi pois, kun tartuttuani hommiin tajusin, ettei sitä tarvitsekaan tehdä ennen lomia. Mutta siis tunnissa meni kun kunnolla puristin.

Nyt korkkasin oluen ja oon ah niin onnellinen :D ap

Vierailija
16/16 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa!!