Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkein ehdotus työympyröissä?

Vierailija
21.08.2025 |

Minulle eräs vasta tavattu henkilö tarjosi töitä ja sanoi, että pitäisi sitten yöpyä hotellissa.

Muita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pyydettiin esimiehen taholta jättämään tietokoneen näyttöön A4 paperi jossa ilmoitan vessataukoni, ruokataukoni jne. Useampi työntekijä samassa huoneessa, mutta ainoastaan minulta vaadittiin tällaista raportointia. Eli siis käytännössähän tämä tarkoitti sitä, että kun tiedettiin minun olevan vessassa, oven taakse tultiin kyttäämään ja kyselemään asioita jotka juuri silloin kun olin vessassa olivat niin tärkeitä että vastaus piti saada kesken pa*komisen.

Vierailija
2/6 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies oli kuulemma pyytänyt erästä työkaveria vakoilemaan muita työntekijöitä ja kertomaan havaintonsa esimiehelle. Sitä mitä tähän vakoilutehtävään varsinaisesti olisi kuulunut ei ole tietoa. Työkaveri kuulemma kieltäytyi tehtävästä, mutta jatkoi kuitenkin työtään entiseen malliin. Hän itse kertoi tämän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimies oli kuulemma pyytänyt erästä työkaveria vakoilemaan muita työntekijöitä ja kertomaan havaintonsa esimiehelle. Sitä mitä tähän vakoilutehtävään varsinaisesti olisi kuulunut ei ole tietoa. Työkaveri kuulemma kieltäytyi tehtävästä, mutta jatkoi kuitenkin työtään entiseen malliin. Hän itse kertoi tämän. 

Ehkä tämä on mitä tapahtui minun edellisellä työpaikalla kun (kassan)tietokoneen näyttöön rupesi ilmestymään lappuja "tietokoneeen käyttö vain työasioihin :)", "sudoku on hieno harrastus, mutta ei työajalla :)", puhelimen käytöstä huomauteltiin vaikka esimiestä itseään ei ollut näkynyt kassan lähettyvillä, eli mistä tietää mitä olen siellä tehnyt? Myös syytti täysin perättömiä asioita kuten etten olisi tervehtinyt jotain yksittäistä asiakasta.

Vierailija
4/6 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua pyydettiin esimiehen taholta jättämään tietokoneen näyttöön A4 paperi jossa ilmoitan vessataukoni, ruokataukoni jne. Useampi työntekijä samassa huoneessa, mutta ainoastaan minulta vaadittiin tällaista raportointia. Eli siis käytännössähän tämä tarkoitti sitä, että kun tiedettiin minun olevan vessassa, oven taakse tultiin kyttäämään ja kyselemään asioita jotka juuri silloin kun olin vessassa olivat niin tärkeitä että vastaus piti saada kesken pa*komisen.

🤮Ahdistavaa

Vierailija
5/6 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli työsuhdeauto ja täysi käyttöetu. Kollega pyysi pokkana, että voisin tankata hänenkin autonsa firman kortilla. En suostunut.

Vierailija
6/6 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies (sote) oli soittanut hoitavalle taholleni, voisiko leikkaustani siirtää (polvileikkaus), koska sijaisia ei löydy. Oli, vain maininnut asian, kun oli muita asioita hoitanut, kyseiseen tahoon. Näin asian itse esitti, koskaan en kuullut asiasta leikkaavalta taholta. Eivät olleet suostuneet, leikkaus tehtiin sovitusti. Tästä aikaa 20v ja nopeasti tämä henkilö siirtyi muihin tehtäviin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan