Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Updeittiä: eksä ja minun tuntemukseni

Vierailija
21.08.2025 |

Olen "joutunut" olemaan kamalan aktiivinen asiassa, jonka eksä aloitti (yhteydenotto), koska hän ei millään saa sanaista arkkuaan auki eikä uskalla kertoa perimmäistä pointtia yhteydenotossaan. Olen ottanut asialinjan ja yrittänyt pitää tunteet minimissä ja näyttää, että nimenomaan haluan suoraa puhetta, en tuomitse yms. Olen yrittänyt antaa kaikesta kaunasta huolimatta sellaisen fiiliksen, että minulle voit kyllä kertoa, sanomatta sitä liian suoraan ja lässysti. 

En ole (vielä?) saanut vastausta viimeisimpään, toivottavasti saan. En jotenkin usko, että eksä lähtisi yhtäkkiä ignoren tielle tässä vaiheessa. Kyllä minua ärsyttää, että "joudun" olemaan niin aktiivinen, vaikken mitään yhteyttä ole edes alun perin ottanut, mutta tiedän sen loppupeleissä auttavan minua, ja se on pointti tässä. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin yleisesti koen sellaista, että minua ns. pelätään. Ulkoisesti en ole yhtään mitenkään uhkaavan tai pelottavan näköinen, päinvastoin, vaan pointtina on...

Vierailija
2/12 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin yleisesti koen sellaista, että minua ns. pelätään. Ulkoisesti en ole yhtään mitenkään uhkaavan tai pelottavan näköinen, päinvastoin, vaan pointtina on...

Että minun ei tarvitse roikkua yhtään kenessäkään, kiinnostuneita on aina jonoksi asti. Lisäksi minut vähänkään tuntevat tietävät, että kun täräytän faktoja niin täräytän niitä kunnolla. Olen aina mahdollisimman hienotunteinen, mutta kun raja ylittyy, voin sanoa melkein mitä tahansa. Se on sinänsä hyvä asia, että tiedän kyllä miten pitää puoleni, en vain yleensä halua mennä siihen pisteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen, että henkistä vahvuuttani pelätään.

Vierailija
4/12 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siksi minun "täytyy" koko ajan auttaa toista sanomaan asiansa, koska muuten sitä ei vain tapahdu. Siis sen oerimmäsien asian. Kuka tahansa voi ottaa yhteyttä ja sanoa jotain ympäripyöreää, mutta minä siellä taustalla on? Sitä ei kuka tahansa uskallakaan sanoa suoraan.

Vierailija
5/12 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siksi minun "täytyy" koko ajan auttaa toista sanomaan asiansa, koska muuten sitä ei vain tapahdu. Siis sen perimmäisen asian. Kuka tahansa voi ottaa yhteyttä ja sanoa jotain ympäripyöreää, mutta mitä siellä taustalla on? Sitä ei kuka tahansa uskallakaan sanoa suoraan.

Vierailija
6/12 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vain minunkin mielenrauhani vuoksi reilua, että saisin kunnollisen vastauksen. Pienen pieni sisäinen romantikkoni toivoo, että asiat saisivat mukavan lopputuleman... koska mitään oikeaa syytä eroon ei ollut. Sekin kuitenkin riippuu aika monesta eri asiasta. 

Vierailija
7/12 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää parit jutut, vaikeaa keskittyä mihinkään. Haluan vain TIETÄÄ.

Vierailija
8/12 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit puhua nämä asiat itsellesi ääneen kotona, eikä niitä tarvitse spämmätä yksinpuheluna palstalle.

Vierailija
9/12 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ongelmasi aiheutat.

Vierailija
10/12 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuti jankuti lässyn lässyn 😴💤💤