Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ravintoloihin yms. illanviettopaikkoihin pukeutuminen

Vierailija
21.08.2025 |

Hei! Miten pukeudutte vähän hienompiin ravintoloihin? Sen jälkeen jatkettaisiin iltaa vielä muualla.

Nimimerkillä 30v, joka ei ikinä käy missään ja pelkää joko yli- tai alipukeutuvansa 😂 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smart casual, eli pikkutakki ja housut, joiden ei ole pakko olla samaa kangasta. Solmio ei nykyään ole pakollinen, mutta saa olla, jos on kauluspaita. Nahkakengät, vaikka valkoiset lenkkarit valtaavat alaa. Saa olla vähän konservatiivinen.

Vierailija
2/5 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt lähtisin hienoon ravintolaan, pukeutuisin kivaan siistiin mekkoon ja korkokenkiin, pukisin kivat korvikset ja kaulakorun ja laittaisin hiukset siististi kiinni. En mitään hääjuhlapukeutumista, mutta siistit, vähän paremmat arkivaatteet.

Oikeastaan kaikkein tärkeintä on, että on itse käynyt suihkussa ja siistiytynyt ja että vaatteet ovat ehjät ja puhtaat. Vielä niitäkin tärkeämpää ovat käytöstavat.

Olen kerran ollut täysin överiylipukeutuneena baarissa, ja se oli todella hauskaa. 😂

Miten pukeudutkin, kanna vaatteesi ylpeänä, ryhdikkäänä ja hyvällä itsetunnolla. Hyvin se menee! 👍🏻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä ihmisiä, jotka eivät osaa pukeutua. Otan kaffia, odota.

Vierailija
4/5 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun kivan mekon laitan. Ei mitään iltapukua, mutta ei mitään liian paljastavaakaan. Esimerkiksi joku pikkumusta-tyyppinen toimii aina.

Jos et käytä mekkoja, niin jotkut siistit housut ja vähän hienompi paita. Esimerkiksi itsellä sellainen korkeakauluksinen silkkipaita (työnnettynä housuihin).

Vierailija
5/5 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen pikkujoululook on toiminut itsellä. En edes käytä mekkoja, mustat siistit suorat housut ja siihen joku kiva juhlavampi paita. En itse tykkää kovin avoinaisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän