Miten suhtaudut ihmiseen, joka ei pidä sinusta?
Aistit sen kaikin tavoin kun olet hänen seurassaan.
Kommentit (15)
Riippuu siitä, pidänkö itse hänestä ja kuinka paljon.
Pysyn tietoisesti poissa sellaisen ihmisen läheisyydestä. En haaskaa aikaani turhanpäiväisyyksiin. Joku tykkää, toinen ei. So what?
No en varmaan ala kaveeraamaan, mutta esim. töissä pakko tulla toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, vaikka ei oltaisikaan ylimpiä ystäviä.
Hyväksyn sen että aina ei kemiat kohtaa mutta pyrin toimimaan ystävällisesti. Toivon samaa myös toiselta ihmiseltä.
Koitan vältellä, jos on mahdollista. Kaikkien ihmisten kanssa kemiat ei natsaa. Ei siinä ole sen ihmeellisempää tai henkilökohtaista. Ellei tee siitä henkilökohtaista.
Raskaita on ne aikuiset ihmiset jotka eivät kykene työskentelemään asiallisesti ihmisten kanssa, joista ei ensisijaisesti pidä.
Asiallisesti sen, mitä ihan pakko on. Muuten vältän sellaisten ihmisten seuraan joutumista viimeiseen saakka. Miksi haaskaisin aikaani sellaiseen?
Ystävällisesti. Kill them with kindness.
Vierailija kirjoitti:
Pysyn tietoisesti poissa sellaisen ihmisen läheisyydestä. En haaskaa aikaani turhanpäiväisyyksiin. Joku tykkää, toinen ei. So what?
Et käy töissä? Tämä nimittäin ei ole työpaikalla aina mahdollista.
En tuppaa seuraan, mutta jos töissä semmoinen, olen herkkänä tuomaan myös omat negaatiot esiin tarvittaessa, Väistämään en ala, jos joku vain päättää olla mulkero.
On käynyt niinkin, että kun ei alistu, toinen tulee vähän vastaan.
Yleensä ole sitten ärsyttävä tahallani, koska olen aikuinen ja kypsä ihminen...
Kuinka minusta voi olla pitämättä? En ole sellaista aistinut, päinvastoin! Ihmiset rakastavat minua!
En suhtaudu mitenkään sen kummallisemmin. Jos on pakko olla seurassaan tai asioida kanssaan niin neutraalisti ja asiallisuuden säilyttäen.