Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisella miehellä isoin penis?

Vierailija
20.08.2025 |

Millaisella miehellä on ollut isoin penis jonka olet nähnyt? Pituus, ruumiinrakenne ym.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä on niin erilaisilla. Mulla ehkä top3 isoimmat on n. Ehkä 170 kalju bodari, sitten jonkin verran pidempi vatsakas mies, ja sitten vähän pidempi hoikka mies. Ja oi kuinka ne kaikki käyttää varustustaan niin erilailla. Nää on kaikki nelissä kymmenissä. Joo ja sitten yks viisissä kymmenissä hoikka oleva. Kaks noista on oikein panomiehiä jaksaa pitkään, kolmas ihan jees kesto ja yks riittävä.

veikkaan että tämän kirjoitti 170 kalju bodari nelissä kymmenissä

yhdelläkään bodarilla ei ole isoa munaa, sen on tahtomattaankin laittanut merkille jokainen miesten pukukoppia käyttävä

Vierailija
22/41 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lontoossa musta mies jonka sukujuuret kongosta. Mittasimme yhdessä kerran huvikseen, kun aina naidessa ihmettelin kokoa ja se oli tasan 30cm.

N49

Hyvä että oli Lontoossa sinulla SI-järjestelmän mukainen mittanauha mukana. Ehkä juuri tuota tarkoitusta varten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 180cm ja iso jalkapöytä. Kengännumero yli 45

Vierailija
24/41 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallikokemus on, että muusta ruumiinrakenteesta ei pysty peniksen kokoa arvioimaan. Okei tod näk 2 metrisillä on keskimäärin isompi kuin 160 cm pitkillä. Mutta (levossa) isoin voi olla kymmenien miesten joukossa pienellä laihalla käivänällä.

Vierailija
25/41 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut isomunaisen miehen kanssa, mutta olen kokeillut isoa dildoa, ja en kyllä nauttinut :/  En varmasti pystyisi seksiin sellaisen miehen kanssa, jolla olisi niin iso penis. 

Vierailija
26/41 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on onneton 10 cm tuppikulli, joka harvoin seisoo. Ääneni on homomaisen kimittävä. Naista en ole saanut koskaan vaikka olen jo 39v. Naiset eivät välitä pienimunaisista miehistä vaan heille pitää olla jättimäinen sonnin kulli. Olen pettynyt.

T. Maajussi Sotkamosta

Vierailija
27/41 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on onneton 10 cm tuppikulli, joka harvoin seisoo. Ääneni on homomaisen kimittävä. Naista en ole saanut koskaan vaikka olen jo 39v. Naiset eivät välitä pienimunaisista miehistä vaan heille pitää olla jättimäinen sonnin kulli. Olen pettynyt.

T. Maajussi Sotkamosta

Voitko lopettaa nämä sun keksityt tarinat. Mene takaisin alaston suomeen esittelemään sitä sun kulliasi. Siellä on sun kaltaisen kullinmittaajan hyvä esitellä kullia. Saat nyt ainakin miehiltä huomiota. 

Vierailija
28/41 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä on niin erilaisilla. Mulla ehkä top3 isoimmat on n. Ehkä 170 kalju bodari, sitten jonkin verran pidempi vatsakas mies, ja sitten vähän pidempi hoikka mies. Ja oi kuinka ne kaikki käyttää varustustaan niin erilailla. Nää on kaikki nelissä kymmenissä. Joo ja sitten yks viisissä kymmenissä hoikka oleva. Kaks noista on oikein panomiehiä jaksaa pitkään, kolmas ihan jees kesto ja yks riittävä.

yhdelläkään bodarilla ei ole isoa munaa, sen on tahtomattaankin laittanut merkille jokainen miesten pukukoppia käyttävä

Tuo oli tosiaan selvästi miehen kirjoittama juttu.

Vierailija
29/41 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkkaan oot miesten varusteita katsellut. No sä et ole nähnyt kaikkien sellaisten kikuleita. Voin kertoa että asia yllätti mutkin. Ja sen kestävyys ja vaikka hoitui aina käyttää kumia ei vaikuttanut toimivuuteen. Usein miehillä lerpahtaa ku pitää kumi laittaa päälle.

Vierailija
30/41 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai kukaan aikuinen nainen käytä miehen kalusta sanaa kikuli.

Vierailija
31/41 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikai kukaan aikuinen nainen käytä miehen kalusta sanaa kikuli.

Pakko käyttää täällä vaikka mitä kun se on aika naurettavaa kun tää on kuitenkin seksipalsta niin silti ku puhunu oikeilla nimillä näistä niin usein on jätetty viesti julkaisematta. Livenä en käyttäisi ikinä.

Vierailija
32/41 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homomiehenä voin vastata, ettei mikään ulkonäön seikka korreloi kalun koon kanssa. Suurimmat(valtavat) olleet pienikokoisella miehellä ja parimetrisellä, lihaksikkaalla miehellä.

Vierailija
33/41 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Maajussi Sotkamosta

Mutta hei, sä teet tärkeää työtä ja tuotat ravintoa suomalaisille. Jätä panohommista haaveilu, me naidaan kyllä sunkin puolesta!

Vierailija
34/41 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisella. 180cm 72kg punertava kihara tukka, leveät hartiat ja isot kädet, matala miehinen ääni.

Vierailija
35/41 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.170cm roteva mies. Penis oli suhteettoman paksu, kuin pinttitölkki.

Vierailija
36/41 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pituus korreloi. Hoikka kaksimetrinen, niin sormet ja penis, kaikki ulokkeet on vaan pitkiä. Jos sattuu vielä löytämään huumorintajuisen ja kohteliaan, joka kuuntelee toiveet ... on kirjaimellisesti kova juttu.

Vierailija
37/41 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pituus korreloi. Hoikka kaksimetrinen, niin sormet ja penis, kaikki ulokkeet on vaan pitkiä. Jos sattuu vielä löytämään huumorintajuisen ja kohteliaan, joka kuuntelee toiveet ... on kirjaimellisesti kova juttu.

Ei tutkitusti korreloi mitenkään. Peniksen koko riippuu  äidin raskausaikaisesta testosteronitasosta ja syntymägeeneistä. Täysin herran haltuun kelle miehelle kasvaa iso kulli. 

Vierailija
38/41 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkähkö nuori mies, tosi hoikka. Ei mitenkään äijämäinen, vaan pukeutui trendikkäästi ja hiukset oli söpö boheemi kiharapehko. Sillä oli iso!

Vierailija
39/41 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patsaista päätellen antiikin Kreikan Bakkhoksella, melkisten yhtä suuri kuin koko muu jumala.  Kynis.mi

Vierailija
40/41 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patsaista päätellen antiikin Kreikan Bakkhoksella, melkisten yhtä suuri kuin koko muu jumala.  Kynis.mi

Vaimo osti mule sellaista esittäneet viinapullon, kun meissä on samaa ulkonäköä, kulli suhteettoman iso kroppaan  nähden. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän