Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pitkään viisikymppisen naisen pitää olla harrastamatta seksiä miehen kanssa että alapää alkaa painua kasaan eikä seksi enää onnistu

Vierailija
19.08.2025 |

Nimin. aviosiippaa ei kiinnosta enää, ainakaan minun kanssani

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että joo!!

Vierailija
2/20 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuu turkuu , 187 102 59v mies tarjolla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miestä ei kiinnosta?

Vierailija
4/20 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kerro miksi. Minulla oli vuosia sitten masennusjakso jolloin kaikki halut olivat pois ja kun masennuksesta toivuin, mies ei ollut enää kiinnostunut. Kysyessäni miksi ei halua, hän vaan vänkää että itsehän sinä et halua, vaikka suoraan olen ehdottanut. En tiedä olenko sitten niin ällöttävän näköinen hänen mielestään, eikö hänellä enää seiso, vai onko löytänyt jonkun toisen. Ollessani masentunut mies ei ollenkaan tukenut minua, oli vaan ärtynyt kun en ollut kuin ennen. Tein kuitenkin ihan samat kotityöt ja muut velvoitteet sairaana, mies ei pistänyt tikkua ristiin asioiden suhteen joita hän ei ollut ennenkään hoitanut. Valitteli vaan kun en jaksanut siivota ihan entiseen malliin, kaikki muut kuitenkin hoituivat, kuten ruoka, pyykit ja tiskaus, minä olen yksin aina tehnyt nämä. Olen myös ehdottanut eroa, mutta siihenkään mies ei ole suostuvainen. Toki eron voi ottaa itsekin. Ap

Vierailija
5/20 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kerro miksi. Minulla oli vuosia sitten masennusjakso jolloin kaikki halut olivat pois ja kun masennuksesta toivuin, mies ei ollut enää kiinnostunut. Kysyessäni miksi ei halua, hän vaan vänkää että itsehän sinä et halua, vaikka suoraan olen ehdottanut. En tiedä olenko sitten niin ällöttävän näköinen hänen mielestään, eikö hänellä enää seiso, vai onko löytänyt jonkun toisen. Ollessani masentunut mies ei ollenkaan tukenut minua, oli vaan ärtynyt kun en ollut kuin ennen. Tein kuitenkin ihan samat kotityöt ja muut velvoitteet sairaana, mies ei pistänyt tikkua ristiin asioiden suhteen joita hän ei ollut ennenkään hoitanut. Valitteli vaan kun en jaksanut siivota ihan entiseen malliin, kaikki muut kuitenkin hoituivat, kuten ruoka, pyykit ja tiskaus, minä olen yksin aina tehnyt nämä. Olen myös ehdottanut eroa, mutta siihenkään mies ei ole suostuva

Muutenki teillä menee hyvin? Vaikea sanoa mistä miehen haluttomuus johtuu, voi olla mikä tahansa syy. Ehkä tilanne pikku hiljaa korjaantuu.

Vierailija
6/20 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero ja etsi mies jolta saat sekä kunnioitusta että seksiä.  Et ole vielä mikään ikäloppu mutta tuollaisen miehen kanssa vanhenet pian onnettomasti ja katkerasti. Voisit ilakoida ja nauttia elämästäsi jonkun paremman kanssa.

Vierailija
7/20 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä, paljonko sinulle on kertynyt kiloja suhteenne alkuaikoihin verrattuna? Miehen haluttomuus selittyy usein naisen BMI:llä.

Vierailija
8/20 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä, paljonko sinulle on kertynyt kiloja suhteenne alkuaikoihin verrattuna? Miehen haluttomuus selittyy usein naisen BMI:llä.

Ei selity. Miehenä voin sanoa, että tuollainen mies olisi täysi i.diootti ja hänestä pitäisi pysyä erossa muutenkin. Kumpikaan ei pysy pitkässä suhteessa muuttumattoma, ei mieskään. Joten ulkonäköön vetoaminen on täysin ala-arvoista. sellaiselle miehelle naisen syrjähyppy oliisi hyvää lääkettä, muille kelpaa. 

Vierailija
9/20 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Kasvaa varmaan umpeen kohta, kun seksiä ei ole saanut moneen vuoteen. Mies on haluton ja kyvytön, mutta perhettä ei missään nimessä kumpikaan meistä halua rikkoa. Hienovaraiseen sivusuhteeseen mulla olisi käytännössä lupa, mutta mistä ihmeestä mä sellaisen löydän. Netistä en halua lähteä etsimään.

Vierailija
10/20 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pillu pilaannu käytön puutteesta. Tiukkenee vaan. Kun tyyliin kerran vuoteen harrastaa niin on tiukkaa tavaraa. Liukkaria oltava.

Vierailija
11/20 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Kasvaa varmaan umpeen kohta, kun seksiä ei ole saanut moneen vuoteen. Mies on haluton ja kyvytön, mutta perhettä ei missään nimessä kumpikaan meistä halua rikkoa. Hienovaraiseen sivusuhteeseen mulla olisi käytännössä lupa, mutta mistä ihmeestä mä sellaisen löydän. Netistä en halua lähteä etsimään.

Minkä ikäinen olet ja mistä päin. Kysyy varattu mies.

Vierailija
12/20 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kerro miksi. Minulla oli vuosia sitten masennusjakso jolloin kaikki halut olivat pois ja kun masennuksesta toivuin, mies ei ollut enää kiinnostunut. Kysyessäni miksi ei halua, hän vaan vänkää että itsehän sinä et halua, vaikka suoraan olen ehdottanut. En tiedä olenko sitten niin ällöttävän näköinen hänen mielestään, eikö hänellä enää seiso, vai onko löytänyt jonkun toisen. Ollessani masentunut mies ei ollenkaan tukenut minua, oli vaan ärtynyt kun en ollut kuin ennen. Tein kuitenkin ihan samat kotityöt ja muut velvoitteet sairaana, mies ei pistänyt tikkua ristiin asioiden suhteen joita hän ei ollut ennenkään hoitanut. Valitteli vaan kun en jaksanut siivota ihan entiseen malliin, kaikki muut kuitenkin hoituivat, kuten ruoka, pyykit ja tiskaus, minä olen yksin aina tehnyt nämä. Olen myös ehdottanut eroa, mutta siihenkään mies ei ole suostuva

40v sama tilanne. 8v ja on paikat painuneet kasaan. Mies väittää ettei ole haluja, mutta haluja ei ole minua kohtaa. Kaikkea muuta kohtaa on. Jäi kiinni. 

Ekat vuodet meni raskauteen ja vauvaan vedoten, mutta ei enään. 

Minä otan eron, koska tämä on kamalinta polkemista mitä voi toiselle tehdä. Vituttaa että vuodet meni.

Vierailija
13/20 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kummallinen käsitys naisen alapään fysiologiasta.

Vierailija
14/20 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

49v ja Etelä-Suomesta

Vierailija
15/20 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

49v ja Etelä-Suomesta

Ok. Minä Itä-Suomesta.

Vierailija
16/20 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on kummallinen käsitys naisen alapään fysiologiasta.

Kun nainen ei saa seksiä vaikka haluaa hormoonit pitää huolen että tuhoa tulee. Ennenaikaiset vaihdevuodet alkaa. Kuivuus on kamalampaa kuin saharassa. Itse et tiedä

Vierailija
17/20 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin seksilelu ostoksille. Vaihtoehtoja on vaikka millä mitalla, että varmasti löytyy itselle mieluisa. Olet vastuussa omasta kehostasi ja haluttomuusasiat pitkää ratkaista erillään. Varsinkin jos sinulla on ollut oma haluttomuusjakso niin tekee hyvää tutustua omaan kehoon uudelleen ja oppia nauttimaan itsestään. Kumppanin haluttomuus ja parisuhdeongelmien ei tarvitse estää sinua nauttimasta kehostasi.

Vierailija
18/20 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se vuoden mittainen seksittömyys saa aikaiseksi. Etkä vissiin pitänyt miehestäsi muuten huolta? No sitä saa, mitä tilaa.

Vierailija
19/20 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmosta se vuoden mittainen seksittömyys saa aikaiseksi. Etkä vissiin pitänyt miehestäsi muuten huolta? No sitä saa, mitä tilaa.

Miten mies piti ap:sta huolta. Luepa se ylempää ja mieti sen jälkeen kommenttiasi uusiksi.

Vierailija
20/20 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli  kotona kuiva kausi n 10 vuotta. Ja ennen kuin kysytte: bmi on 21 ja olen ihan siedettävän näköinen. Mutta niinpä vain  olen kelvannut rakastajille, valikoida saa eikä alakerrassa ole tapahtunut mitään näivettymistä.