Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (26463)
Vuosi sitten oli kyllä täysin eri fiilikset. Tutustuin häneen tähän aikaan viime vuonna ja ihastuin. Todellisuus hänestä tuli kyllä nopeasti selville ja enää on alkuvaiheen muistot.
-sivunainen
Vahva déjà vu vuoden takaiseen. Tilanne on kuin onkin muuttumaton. Kun tivoli jälleen kerran vaihtaa paikkaa, jäljelle jää vain ikuisuutta jäljittelevä kaipaus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuuh nuuh 💗
Ketä tahdot nuuhkia?
Hyväntuoksuista miestä. Hän tuoksuu niin hyvälle. Hänessä on kerroksia tuoksuja. Oman ihon tuoksu, suihkugeelin tuoksu, ehkä joskus vähän hientuoksu kainalossa, rintakarvojen tuoksu, partatuotteiden ja hiustuotteiden tuoksut.. olen tosi tuoksuherkkä ja hänen tuoksut on vaan täyttä sinfoniaa mun aivoille.
sit jos pääsee lähemmäs tulee erikseen vielä maut.. miltä hän maistuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuuh nuuh 💗
Ketä tahdot nuuhkia?
Hyväntuoksuista miestä. Hän tuoksuu niin hyvälle. Hänessä on kerroksia tuoksuja. Oman ihon tuoksu, suihkugeelin tuoksu, ehkä joskus vähän hientuoksu kainalossa, rintakarvojen tuoksu, partatuotteiden ja hiustuotteiden tuoksut.. olen tosi tuoksuherkkä ja hänen tuoksut on vaan täyttä sinfoniaa mun aivoille.
sit jos pääsee lähemmäs tulee erikseen vielä maut.. miltä hän maistuu
Sori tämä avautuminen sivusta 😅😅 kirjoitin aiemmin että haluaisin nuuhkia niin ei tää ollutkaan mun kommentti laisin toi alkuperäinen t. Tuoksuhullu
Vierailija kirjoitti:
Päiväpusuttelun & halihupsuttelun paikka, kultaseni. 🤭
Kun kesken päivän vedät vaakatasoon sohvalle , kyllä 💕💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailman ihanimmalle kissanpennulle kivaa ke-iltapäivää. Olet niin kaunis <3
Oisinpa sun kissanpentu
Voisit olla, jos olet sellainen kaunis nainen. <3
Olen kyllä tai ainakin kaipaamani ihmisen mukaan 💕
Miesopelle, joka tykkää musta 😘 naisopelta.
Vierailija kirjoitti:
Miesopelle, joka tykkää musta 😘 naisopelta.
😍Sinäkö? 🔥
Koska nähdään taas? On jo ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuuhkimisen lisäksi haluaisin vain hieroa naamaani erääseen ihmiseen. Johonkin pehmeään tällä kertaa..
jos tunnistat niin terve 😂Miten tästä voi tunnistaa? Oot jo jotain sen suuntaista ehdotellu?
No.. tuntee minut. Hänen sanansa minulle myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuuhkimisen lisäksi haluaisin vain hieroa naamaani erääseen ihmiseen. Johonkin pehmeään tällä kertaa..
jos tunnistat niin terve 😂Miten tästä voi tunnistaa? Oot jo jotain sen suuntaista ehdotellu?
Joo kysyin saanko hieroa naamaani rintojesi väliin
Ei ole vastannut
Kysyiskin! Edellinen ei siis ap
mä tosin olen ehkä sanonut että haluan hieroa naamaani hänen rintalihaksiin..
onneksi hän ei käy täällä koska ei mulla kovin paljon mitään mahdollisuuksia hänen kanssa enää olisikaan mut vielä vähemmän ku näkisi nää mun kommentit 😂😅
Mukavaa iltaa päiväunelleni
Oon tosi uupunut, et ois kiva, jos kaivattu hierois mun jumissa olevia hartioita. Voitaisiin mennä ajoissa sänkyyn ja voisin painautua kaivatun kainaloon hieronnan jälkeen. Voisin puolestani silitellä kaivattuni uneen.
Vierailija kirjoitti:
Oon tosi uupunut, et ois kiva, jos kaivattu hierois mun jumissa olevia hartioita. Voitaisiin mennä ajoissa sänkyyn ja voisin painautua kaivatun kainaloon hieronnan jälkeen. Voisin puolestani silitellä kaivattuni uneen.
Kuulostaa ahdistavalta.
Voisin hieroa kaivattuani käsillä ja lisäksi sauvalla, joka on minussa kiinni.
Mun kaipaama ihminen halunnee sellaisen vakaan normaalin naisen loppujen lopuksi . Ja mä onnistun olemaan sellanen aina noin..40 prosenttia ajasta ehkä. Mut sit ei vaa jaksa ja lähtee sokka irti ja oon niin aito ja nolo että kaivattua hävettää. Kirjoitan vauvapalstalle naaman hieromisesta rintakarvoihin jne.
mut totta se on, että naamaa tekee mieli hieroa vain vtun ihaniin asioihin. Kuten häneen, koiriin, pionipuskiin..ja muihin lempiasioihini. Ei todellakaan tee mieli hieroa naamaa keneenkään tyhjänpäiväiseen tinderdeittiin
Vierailija kirjoitti:
💕💕
Vierailija kirjoitti:
Voisin hieroa kaivattuani käsillä ja lisäksi sauvalla, joka on minussa kiinni.
Sehän ois kiva 😁
Hyi helkkari teidän kanssa.
Päiväterveiset kuumimmalle erityisihanalle.