Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (12298)
Näytit iloiselta lasin takaa minut nähdessäsi. Olisinpa ilosi syy. Pahus, kun tajusin niin myöhään. Olkoon päiväsi hyvänlaatuinen.
Kaipaan sinua, Kuku. Jalkoja pakottaa, voisitko hieroa?
Vierailija kirjoitti:
Tulehan M(n) syliin kasvot vastakkain. Siinä olisi hyvä halia ja pussailla. Suutelisin suuta ja kaulaa hellästi ja pitkään. Haluan sua niin paljon. <3
Haluaisin olla sun erehdys, syrjähyppy, viettelijä ja ihanalta tuntuva rakastaja. Toki myös haluaisin olla sun mies. <3 AP.
Vierailija kirjoitti:
Meistä tulee me.
Tuleeko? Koska? Menemmekö avio- (tai avo)liittoon? Pidämmekö molemmat omat kämppämme ainakin aluksi vai muutammeko heti saman katon alle? Mulle aika sama. Voi olla että ei joka päivä tavattaisi tai sitten niin että jatkuvasti ollaan yhdessä. En tiedä. Kerro kaikki jos tiedät miten tämä homma etenee ja hoidetaan. Jos tulet tänne edes tilapäisesti niin on ostettava uusi parisänky
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulehan M(n) syliin kasvot vastakkain. Siinä olisi hyvä halia ja pussailla. Suutelisin suuta ja kaulaa hellästi ja pitkään. Haluan sua niin paljon. <3
Haluaisin olla sun erehdys, syrjähyppy, viettelijä ja ihanalta tuntuva rakastaja. Toki myös haluaisin olla sun mies. <3 AP.
Et suo siihen mahdollisuutta.
Sivuhuomio
Sait pääni sekaisin, T(m).... 💕
terkuin M(n)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et suo siihen mahdollisuutta.
Sivuhuomio
Laita vaik SoMessa viestiä ku pääsisit kylään. Mun ovi on aina auki sulle / hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija: Meistä tulee 'me'.
En ehdottanut suoraan että muutetaan vaan heti yhteen ja mennään avioliittoon koska en uskaltanut. Enhän yhtään tiedä mitä ajattelet. Viestejä on mennyt siellä sun täällä mutta ihan kaiken ('vastaanoton') saa vain arvioida yksipuolisesti kun vaikenet kuin toteemipaalu enkä tiedä mitä ajattelet kun ghostaat täydellisesti. Arvelen että olen kirjoittanut ja lähetellyt viestejä jotka voi tulkita ilman toisen osapuolen osallistumista tulkintaan. Voi olla että kovinkin häiritsevää kunhan et mene pollarin pakeille.
Ootko varma ettet itse anna signaalia ettei kiinnosta/kiinnostus loppunut? Voisi puhua noista asioista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meistä tulee me.
Tuleeko? Koska? Menemmekö avio- (tai avo)liittoon? Pidämmekö molemmat omat kämppämme ainakin aluksi vai muutammeko heti saman katon alle? Mulle aika sama. Voi olla että ei joka päivä tavattaisi tai sitten niin että jatkuvasti ollaan yhdessä. En tiedä. Kerro kaikki jos tiedät miten tämä homma etenee ja hoidetaan. Jos tulet tänne edes tilapäisesti niin on ostettava uusi parisänky
Mites näin hullu ajatus, pidetään omat kämpät mutta mennään avioliittoon. Siit sitten ajan kanssa.
Ääni tälle. Tällei mäkin haluisin! -eri
Vierailija kirjoitti:
Voisit olla mun pipsa
Sopii jos olisit mun esa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit olla mun pipsa
Sopii jos olisit mun esa
Sitä kohti
Vierailija kirjoitti:
luovutan
Minkä suhteen?
Laita jo tekstari - vaikka jostain prepaidistä ja ilman sisältöä. Ihan joku viesti vain jostain puhelimesta jossa voidaan luoda yhteys ja jossain vaiheessa ja piankin aloittaa puhelinsuhde. Tämä palstailu on niin kamalan rasittavaa... metsästää jotain viestejä joista ei yhtään tiedä kenen laittamia ne ovat ja kenelle tarkoitettu. Sullahan on numerot eivätkä ole salaisia.
Vierailija kirjoitti:
luovutan
Ohi. Ei olla edes juteltu vielä tunteista.
Mukavaa päivää. Halit..-😘