Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (34923)
Vierailija kirjoitti:
Miehet,
Turvallisuudentunteen luominen naiselle tarkoittaa täydellistä läsnäoloa, ei vain fyysistä, vaan myös emotionaalista. Kyse on hänen tunteidensa vahvistamisesta, muistuttamisesta siitä, ettei hänen tarvitse olla kunnossa koko ajan, ja siitä, että näytät hänelle, että seisot hänen rinnallaan, tapahtuipa mitä tahansa. Kyse on kuuntelemisesta tarkkaavaisesti, kun hänellä on jotain mielessään, ja sen varmistamisesta, ettei hän koskaan kyseenalaista uskollisuuttasi. Todellinen turvallisuus antaa hänelle voimaa, kun hän kamppailee löytääkseen oman itsensä. Se on siinä, miten pidät häntä sylissäsi, kun maailma tuntuu liian raskaalta. Se on hänen valitsemistaan joka päivä, jopa silloin, kun asiat vaikeutuvat. Se on hänen tietämisensä siitä, ettei hän ole koskaan yksin taisteluissaan. Ja ennen kaikkea se on hänen rakastamistaan tavalla, joka parantaa sen, mitä muut ovat rikkoneet. Koska rakkaus ei ole vain sanoja, se on päivittäin
Tämä oli tosi hyvä. Tuollainen miehen kuuluisi olla. Olen löytänyt itseni jo.
En vielä kumppania, joka olisi sellainen, joka ei yrittäisi rikkoa minua. Se jää vain yritykseksi, koska lähden kävelemään sellaisesta suhteesta.
Sivusta naiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nyt Turussa?
En, vasta huomenna
Tuu sit tänne!
Haluaisin laittaa pääni jalkoväliin ja me molemmat nautittaisiin, mutta valitettavasti nainen uskoo satuja, eikä tuo siksi ole mahdollista. Sellaista tämä elämä on.
Tuli kaupassa t-lusikallinen soossia pikkareihin, kun kyykistyin ottamaan tuotetta alahyllyltä ja samalla pieru karkasi 🤭
Olisipa jokaisella joku joka aidosti välittää.
Soita sä mulle siihen 545-loppuiseen numeroon, jooko?
Kaikilla tarinoilla ei ole onnellista loppua.
Monta ihanaa hoota täällä oikein kaipaillaan? Kaverin puolesta kyselen. Tosin se kaveri on ihana vaan osa-aikaisesti
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla tarinoilla ei ole onnellista loppua.
Ei. Se on epäreilua. Jokainen elämä on tärkeää!
Vierailija kirjoitti:
Välitätköhän kuitenkaan minusta.
Tietysti .
Hyvää yötä ihanimmalle. Eilisen harhan saattelemana, oot rakas.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välitätköhän kuitenkaan minusta.
Ehdottomasti ja ehdoitta.
Suomen kieli on mainio
Vierailija kirjoitti:
Soita sä mulle siihen 545-loppuiseen numeroon, jooko?
Kuka?
Mun elämäni rakkaus, toista sun kaltaista ei ole eikä tule.
G: Minkälainen hautapaikka?
Se numero loppui sit 545
Mites noi muut lasketaan vai oliko toi jossa syntymäkuukausia ym. sun? Tiesitkö, että olen kaivannut sua 26 vuotta?