Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (26463)
Mammat kuriin vaikka väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Mammat kuriin vaikka väkisin.
Tuutko laittamaan heti
Ok, mikään ei tarkoita mitään eikä millään olen mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta perässä, autan sua jos on joku ongelma..
Ai saman katon alle sun kans? 😃
Tarvittaessa kyllä niinkin
Millon nähtäis että vois jutella ihan lähekkäin eikä näin etäältä?
Millon vaan
Kaikki on kiinni siitä millon saan sulta viestin tai soiton. Voisitko pian? Tiedät että sun täytyy se tehdä että tää etenee. Sait pienen merkin
Saako siinä viestissä olla mitä vaan?
Saa kunhan se tarkoittaa sitä että saa
Huoh. No oon kyl laittanut hänelle kk-sisällä et varmaan ohi sitten..
Jatkuvasti muuttuvassa maailmassa jumalinen nainen ankkuroi itsensä Herraan. Hänen suhteensa taivaalliseen Isäämme ei ole vain sunnuntaiaamun hartautta se virtaa läpi hänen päivänsä jokaisen hetken. "Mutta siunattu on se, joka turvaa Herraan, jonka turva on hänessä" (Jeremia 17:7).
GALLUP!
Milloin näit hänet viimeksi?
Vierailija kirjoitti:
Silloin tällöin ajatuksiin eksyy runomies vuosien takaa. Mistä voisit tietää, mitä linnun sydän tuntee, kun alla on meren musta hauta, eikä siipi enää kanna.
Telepatiaa/ kaukotunnetta.
Hyveellinen nainen kantaa itsensä hiljaisella, Kristukseen juurtuneella itsevarmuudella. Hän ilmentää kaunista paradoksia, jota Paavali kuvailee 2. Korinttolaiskirjeen 12:9:ssä: "Minun armoni riittää sinulle, sillä voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa."
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvasti muuttuvassa maailmassa jumalinen nainen ankkuroi itsensä Herraan. Hänen suhteensa taivaalliseen Isäämme ei ole vain sunnuntaiaamun hartautta se virtaa läpi hänen päivänsä jokaisen hetken. "Mutta siunattu on se, joka turvaa Herraan, jonka turva on hänessä" (Jeremia 17:7).
Mänehän fariseus takaisin norsunluutorniisi ja pysy siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millon vaan
Kaikki on kiinni siitä millon saan sulta viestin tai soiton. Voisitko pian? Tiedät että sun täytyy se tehdä että tää etenee. Sait pienen merkin
Jaahas. No harhaa kaikki sitten
Missähän päin maailmaa kaupungin upeus tällä hetkellä seikkailee?
Vierailija kirjoitti:
GALLUP!
Milloin näit hänet viimeksi?
29.6.tänä vuonna, melko varma havainto.
Vierailija kirjoitti:
Ok, mikään ei tarkoita mitään eikä millään olen mitään merkitystä.
Kuka niin sanoi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinusta reilua, että näen sinut kerran kahdessa kuukaudessa, mutta sinä näet kaipaamasi joka viikko ehkä jopa monta kertaa?
Mitä virkaa on pelkällä näkemisellä? Näen paljon asioita ympärillä.
Jos sulle sillä ei ole merkitystä, miksi sitten hakeudut kulmille tai mistä minä tiedän, mitä katselet. Ja vaikka sulle ei olisi, mulle sillä on.
Katselen harvoin ihmisiä. Vain yhtä ainoaa ajattelen edelleen. Ketä muuta luulet mun kaipaavan?
Hänen sydämensä lyö toisia varten, seuraten Jeesuksen esimerkkiä epäitsekkäästä rakkaudesta. Pyhän Hengen ohjauksessa hän löytää lukemattomia tapoja kohottaa ympärillään olevia ja tehdä kodistaan ja yhteisöstään kirkkaamman ystävällisyyden tekojen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millon vaan
Saa kunhan se tarkoittaa sitä että saa
Ei kannata ois pitäny saada vähintään merkki ja vinkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinusta reilua, että näen sinut kerran kahdessa kuukaudessa, mutta sinä näet kaipaamasi joka viikko ehkä jopa monta kertaa?
Mitä virkaa on pelkällä näkemisellä? Näen paljon asioita ympärillä.
Jos sulle sillä ei ole merkitystä, miksi sitten hakeudut kulmille tai mistä minä tiedän, mitä katselet. Ja vaikka sulle ei olisi, mulle sillä on.
Katselen harvoin ihmisiä. Vain yhtä ainoaa ajattelen edelleen. Ketä muuta luulet mun kaipaavan?
En ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mänehän fariseus takaisin norsunluutorniisi ja pysy siellä.
Elä oo tosikko, sehän on hauska tyyppi. Sivusta.