Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (21952)
Kissanpentuni, kittycat, how are you? Voisit tulla jakamaan lounaani. Olen tosin vege.
Lounastauollakin haaveilen sinusta ihana Sari.
Iiris, olit ainoo joka olis voinu parantaa mun sitoutumiskammon.
Vierailija kirjoitti:
Olit?
Mietin tuossa yks päivä, että oon kyllä Jumalaan pettynyt. En ymmärrä miksi pitänyt mennä tälläsen myllyn läpi, miksi Jumala sallii kaikenlaista. Helppo ymmärtää miksi uskoo vaikka Dolores cannonin olevan oikeassa, käy paljon enemmän järkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kissanpentuni, kittycat, how are you? Voisit tulla jakamaan lounaani. Olen tosin vege.
Faki taas
E.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meissä on yksi olennainen ero. Minä koetan tavoittaa, sinä pysyä tavoittamattomissa.
Windows 95 -mies spekuloi taas muiden ihmisten rakkauselämästä
Sinä arvailet päin seiniä. Mulle ei ole munia vielä kasvanut mutta monta olen muninut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko työkaverisuhteet kannattavia suhteita?
Kysy niiltä jotka ovat löytäneet elämänkumppanin työpaikalta - älä mistään anonyymiltä akka valtaiselta mies viha palstalta!
Mun tuntema ei nyt ehkä sentään miesVIHAAJA mut hyvin vahvasti miesten dissaaja on löytänyt elämäkumppaninsa työpaikalta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faki taas
E.
Älä ulise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meissä on yksi olennainen ero. Minä koetan tavoittaa, sinä pysyä tavoittamattomissa.
Sinä arvailet päin seiniä. Mulle ei ole munia vielä kasvanut mutta monta olen muninut.
Heti kun avasit suusi, tiesin että se olit sinä. Ne samat valituksen aiheet on jo ihan loppuun kuultu. Hoida ensin oma avioliittosi kuntoon, sä surullinen vanha mies.🥱🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faki taas
E.
Älä ulise.
En mä valita, musta sä oot vaan säälittävä ja surullinen. Katso nyt kunnolla, kun mä seurustelen, sä reppana.
Krama dig, my sad friend🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit?
Ei enää nähdä siel missä aina nähtiin ja sillä on nykyään joku toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faki taas
E.
Älä ulise.
En mä valita, musta sä oot vaan säälittävä ja surullinen. Katso nyt kunnolla, kun mä seurustelen, sä reppana.
Krama dig, my sad friend🤭
Nyt taitaa mennä täysin väärään osoitteeseen. En ole säälittävä, en surullinen, elämäni kunnossa niin fyysisesti, henkisesti kuin taloudellisestikin. Naimisissakin. Ei puutu mitään. Kissanpentu vain, jos sitäkään oikeasti haluan. Ap
Lounaskahveilla. Ihana S-nainen pyörii ajatuksissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit?
Ei enää nähdä siel missä aina nähtiin ja sillä on nykyään joku toinen.
Jaahas.
En tiedä enää mitä tehdä. En tiedä mikä on oikea askel seuraavaksi. Olenko menettänyt sinut kokonaan? Miehelle
Vierailija kirjoitti:
Ei oo paljo viime aikoina ollu aikaa olla netissä. Mut täs oon nyt!
Vierailija kirjoitti:
Mietin tuossa yks päivä, että oon kyllä Jumalaan pettynyt. En ymmärrä miksi pitänyt mennä tälläsen myllyn läpi, miksi Jumala sallii kaikenlaista. Helppo ymmärtää miksi uskoo vaikka Dolores cannonin olevan oikeassa, käy paljon enemmän järkeen.
Ehkä paremmat päivät on vasta tulossa