Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mut häädettiin lähikaupasta ja loukkaannuin verisesti

Vierailija
19.08.2025 |

Istuin tapani mukaan Veikkauspisteelle juomaan kahvia niin kesätyöntekijä kysyi teenkö veikkausta ja kun sanoin en niin se pyysi siirtymään ulos. Oon aina juonut kahvin siinä ja syönyt evästä. Laitan siihen kauppaan ainakin 500€ kuussa enkä saa edes sieltä ostettua kahvia juoda. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas törkeää! Mikä kauppa?

Laita palautetta.

Vierailija
2/8 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit aukaissut suusi, että minulla en teiltä istettu kahvi tässä kesken, itse en olis poistunut kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en ole mikään sellainen ihminen joka valittaisi kaikesta mutta jotenkin en ymmärrä kun oon aina ennenkin siinä kahvini juonut. 

Vierailija
4/8 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menitkö mykäksi etkä sanonut mitään? Itse en olisi ollut moksiskaan ja olisin sanonut että kunhan saan tämän teiltä ostetun kaffeen juotua niin teen veikkauksenkin. Vaikken edes meinaisi veikkausta tehdä. Kesäapulainen tietty saanut tuollaisen säännön kauppiaalta ja noudatti sitä. Eihän nyt kaikista arkipäivän pikkujutuista pitäisi verisesti loukkaantua.

Vierailija
5/8 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häädettiin? Voi jee, eikö lievemmin sanottuna olisi pyydettiin juomaan se kahvi ulkona. 

Vierailija
6/8 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit aukaissut suusi, että minulla en teiltä istettu kahvi tässä kesken, itse en olis poistunut kyllä.

Jospa nukut välillä pääsi selväksi ja yrität kommentoida uudestaan, okei?

Vierailija
7/8 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menitkö mykäksi etkä sanonut mitään? Itse en olisi ollut moksiskaan ja olisin sanonut että kunhan saan tämän teiltä ostetun kaffeen juotua niin teen veikkauksenkin. Vaikken edes meinaisi veikkausta tehdä. Kesäapulainen tietty saanut tuollaisen säännön kauppiaalta ja noudatti sitä. Eihän nyt kaikista arkipäivän pikkujutuista pitäisi verisesti loukkaantua.

Niin joo niin varmaan onkin. Vakkarit antaa kyllä istua siinä ja eilenkin sujuvasti osasin itse lähteä kun joku tuli tekemään veikkausta

Vierailija
8/8 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikävää. Ilmeiseti olet tehnyt jotain sopimatonta. Oletko?