En ole pannut naapuriani
Varmaan hän haluaisi sitä kovasti. Kesällä hän käytti mekkoa ja tissit erottui. Nuori hän ei ole. Voinko olla häntä panematta?
Kommentit (21)
Jos pääset huudeille niin ehdota että antaisko tempaista anneliin ja suostuisiko ottamaan siitä heti suikkiin..
Kyllä kannattaisi panna. Naapureihin kannattaa pitää hyvät suhteet.
Onkohan meillä sama naapuri. Kieli roikkuu ulkona kun tuota katselee
Jotenkin niin sekava avaus ap, että et varmaan enää koskaan pane ketään.
No sievä sälli oot!! Kyllä täällä ainakin pannaan kaikki hame päällä kulkevat naapurit! Tai yleensä kaikki ketkä tänne Terskanperälle joskus eksyvät!
Olen satavarma, että tulet olemaan panematta häntä koko ikäsi.
Mä en oo pannut yli kahteen kymmeneen vuoteen naapuria. Nyt mulla on mahdollisuus melkein naapuria, se käy muhun ihan kuumana. Pitäiskö joskus käydä.
On kyllä haastavaa olla panematta naapuria. Jossain vaihessa ihan naapurisovun vuoksi siihen voi joutua.
Kahville ja viinille kutsuja olen usealta talon naiselta saanut, olisivat todnäk johtaneet pidemmällekin. Mutta ei kiinnosta. Mieluiten kutsuisin/ottaisin kutsuja vastaan talon nuorilta miehiltä.
M31
Oletko nyt ihan varma, et hän pukeutuu sinua varten? Yleensä aikuiset naiset ehdottavat seksiä, jos ovat miehestä siinä mielessä kiinnostuneita. Että tervetuloo 2020 luvulle!
Ei hullussa porossa mutta Kittilä hotellista löytyi kaksi poikaa jotka lähti yöksi mua polkemaan. Pillusta valui spermaa. Oma mies yllytti ja katsoi kun pojat nai.
Minäkään en ole pannut naapuria eikä tee edes mieli.
Huolensa kullakin. Voisin pannakin naapuria, mutta matkaa lähes 20 km ja vesikin välissä! Ehkä olis joku helpompi ratkaisu paineen poistoon
En mäkään. Ei täällä asu kuin päihderiippuvaisia. Halpojen vuokrien tuoma "etu.
Panin naapuriani vuoden ajan. 33 v yksinhuoltaja nainen. Se tuli iltaisin aina luokseni panemaan koska oltiin seinänaapureita. Nähtiin kerran baarissa ja se yritti iskeä minua ja sitten lähdettiin kotiin samaan aikaan. Harmi kun muutti sitten pois mutta ei se suhdetta halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Panin naapuriani vuoden ajan. 33 v yksinhuoltaja nainen. Se tuli iltaisin aina luokseni panemaan koska oltiin seinänaapureita. Nähtiin kerran baarissa ja se yritti iskeä minua ja sitten lähdettiin kotiin samaan aikaan. Harmi kun muutti sitten pois mutta ei se suhdetta halunnut.
"Yritti"??? Saihan se sinulta seksiä ja vielä monta kertaa!
Joo, minä aina viestittelen naapureille että taas panettaa laittamalla hameen. Kesällä ollut hame lähes joka päivä eikä kukaan tajua, miten voi olla! On ollut lyhyttä, pitkää, leveää, värikästä, kertokaa onko tässä joku koodikieli mikä tarkoittaa mitä?
Vierailija kirjoitti:
Joo, minä aina viestittelen naapureille että taas panettaa laittamalla hameen. Kesällä ollut hame lähes joka päivä eikä kukaan tajua, miten voi olla! On ollut lyhyttä, pitkää, leveää, värikästä, kertokaa onko tässä joku koodikieli mikä tarkoittaa mitä?
Ala liikkua pillu paljaana, jospa ne örvelöt siitä älyää mistä on puute!
En ole pannut naapurin Tarua. Kyllä mieli tekis. Pitkät sääret avata ja tutustua mitä löytyisi. M61
Olen pannut naapureita useastikin.