Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perättömien solvausten huutelu

Vierailija
18.08.2025 |

Eräs henkilö huutelee minulle täysin perättömiä solvauksia julkisesti ihmisten keskellä. Olen ns tarvis ja tämä henkilö on ottanut minut mustamaalauksen kohteeksi. Mitä tekisit saadaksesi käytöksen loppumaan? Ulkomaalaistaustaisesta miehestä kysymys ja minä olen kantasuomalainen nainen. Taustalla ehkä antamani pakit

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: ei tarvis vaan tavis

Vierailija
2/6 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kantasuomalainen nainen, eräs toinen, levittää julkisesti häirintää entisestä miesasiakkaasta eritoten julkisesti ja häirintää syntyy siitä kun kakarat ja vähemmän kakarat suoltavat siihen häirntäänsä. Viranomaisille me menimme.

Menimme myös ulkomaalaistaustaisesta, miesasiakkaan perässä häiriköivästä aiemmninkin.

Ei ole väliä mistä tulee, sama KÄSITTELY.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se on nykypäivänä. Itse jouduin elokuun alussa mustan miehen ryöpytyksen kohteeksi. Halveksi minun ulkonäköä kun minulla oli hihaton T-paita päällä. Mietin vieläkin ilmoittaisinko miehestä poliisille? Tee ilmoitus poliisille jos siltä tuntuu.

Vierailija
4/6 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Koetan olla olematta tekemisissä, en haluaisi sotkea tähän viranomaisia melko raskaan elämäntilanteeni takia. Tyyppi vaikuttaa ihan sekopäältä, joten oikeusprosessi olisi varmasti raskas. Olen ammatissa, missä maine on tärkeä. Ikävä tilanne siksi, jos työkaverit sattuvat joskus kuulemaan. Syytöksillä ei mitään todellisuuspohjaa. 

Vierailija
5/6 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä se on nykypäivänä. Itse jouduin elokuun alussa mustan miehen ryöpytyksen kohteeksi. Halveksi minun ulkonäköä kun minulla oli hihaton T-paita päällä. Mietin vieläkin ilmoittaisinko miehestä poliisille? Tee ilmoitus poliisille jos siltä tuntuu.

Mulle sanottiin, että olen liian valkoinen :D

Ei kannata loukkaantua itseään alempien kommenteista.

Vierailija
6/6 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista! Koetan olla olematta tekemisissä, en haluaisi sotkea tähän viranomaisia melko raskaan elämäntilanteeni takia. Tyyppi vaikuttaa ihan sekopäältä, joten oikeusprosessi olisi varmasti raskas. Olen ammatissa, missä maine on tärkeä. Ikävä tilanne siksi, jos työkaverit sattuvat joskus kuulemaan. Syytöksillä ei mitään todellisuuspohjaa. 

Siinähän olisi sitten todistajia. Käännä kännykkä aina videoimaan siihen suuntaan niin että rohkulikin huomaa. Jos työkavereilla ei ole arvostelukykyä, niin eipä herätä arvostustakaan. Sama peikonpoikanen huutelisi myös heille pakit saatuaan, voit antaa numeron jos vaikutti ihan ok-tyypiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi