Pohjois-/länsihelsingistä seuraa 1-v pojalle ja äidille?
Muutamme vapun jälkeen Helsinkiin Etelä-Haagaan, emmekä tunne kaupungista vielä ketään. Olisikin kiva saada 1-v pojallemme leikkiseuraa ja äidille (27v) juttukaveria. Löytyisikö ketään muuta vailla kaveria?
Kommentit (10)
29-v., 1v. taaperon äiti Lauttasaaresta. Uudet tuttavuudet olisivat aina mukavia. Jos haluat, voit kirjoitella katariina_kata@ hotmail.com!
Moi!
Kirjoittelin sulle tuonne sun meili osoitteeseen, tulikohan perille...?! =)
Jos ei niin minulle voi kirjoitella myös: katjabirg@luukku.com
Täällä olisi kolmen lapsen äiti(30v) Pikku-Huopalahdesta, eli ihan vierestä :) ! Pojat on 4v ja 1,5v ja tyttö 7vko.
Laita meiliä pappolo@suomi24.fi
Isonnevantien leikkipuistosta (kirjaston vieressä) löytyy livenä lapsia äiteineen. Tähän aikaan vuodesta puistossa on paljon porukkaa varsinkin iltapäivästä. Rohkeasti vain juttelemaan, kivoja ihmisiä löytyy.
Moikka!
Täällä olisi myös yksi 30v. äiti vailla äiti-lapsi seuraa lähialueelta esim. kävelylenkkien merkeissä. Vielä pikku-ukkelin kanssa harjoitellaan yhteisen sävelen löytymistä, sillä hänellähän on vasta 2vk ja 4pv elämänkokemusta... Kesällä saattaa olla menoja enemmänkin mutta syksyn tullen ollaan varmasti aikalailla kaksistaan ja mukava seura tekisi äidillekin hyvää :)
Vinkki isonnevantien puistosta oli hyvä...Kiitos siitä, pittää mennä joskus norkoilemaan niille kulumille :)
Hei!
Täällä yks äippä ja tyttö 1 v 3kk. Asustellaan Helsingissä, Pasilassa. Isä ei kuulu enää perheeseemme ja kun en ole itse Helsingistä kotoisin, kavereita kaivataan.
-Suklaa-rusina-
Täältä löytyy mukava pian 27 v äiti ja 1v poika Meilahdesta (aika läheltä Etelä-Haagaa). Lisää ystäviä olisi aina mukava saada varsinkin kun aikaa on kotiäitinä runsaasti :)
Minulle voi kirjoitella osoitteeseen:
saarivir@gmail.com
ellim-79
Täältä pihlajistosta/viikistä löytyisi yksi tuleva äiti, LA kesäkuun lopussa...
Eli etelä-haagaan ei täältä meiltä ole kovin pitkästi.
Tutustuisin mielelläni uusiin äiteihin =) kun ei niitä kovin montaa entuudestaan ole...