Miksi torissa aina kysytään?
Onko tuote myynnissä-saatavilla-vapaana?
Tai siis tuohan on ihan ok, mutta 90% tapauksista ei lue vastausta useaan päivään? Siis jos kysymyksessä ei ole kysytty muuta kuin tuo.
Eli kun vastaan, kyllä on, niin eihän se sitten enää 5 päivän päästä välttämättä olekaan, kun kysyjä viestin lukee?
Kommentit (6)
Automaattiviestipohja. Helppo laittaa vähä sinne ja tänne. Ja sitten unohtuu ilmoittaa että ottikin jostain muualta jo vastaavan kaman.
Haluan ostaa.
Jos oikeasti haluaa ostaa ja saada lähetettynä laittaa asioiden sujuvuuden vuoksi jo heti yhteystiedot. Ja miten haluaa maksaa.
Mut jostain kaikki aloittaa. Jaksan olla ystävällinen, kun ei onneksi tarvitse kasvotusten säätää. 😂
Koska ilmoitus 3/10 ostamistani tuotteesta ei ole hävinnyt vuorokauden sisällä kaupanteosta.
Niinno kai se tuntuu hyvältä varmistaa saatavuus ennen kuin alkaa tarkemmin sopimaan noutoa tms. En ole itse kysellyt mutta myynyt olen tavaraa ja monihan tuota kyllä kysyy ensimmäiseksi.
Tietenkin se on myyjälle vähän hankala jos jää sitten epäselväksi, että onko kyselijä aikeissa ostaa vai ei, varsinkin kun niitä kyselijöitä voi olla useampiakin, mutta periaate on että se joka ensiksi hakee, saa tavaran ja sillä selvä.
Ja itse sitten tietenkin poistan ilmoituksen heti kun kaupat on tehty, niin ei ole sitten enää epäselvyttä onko tavara vielä myynnissä.
Itse laitan vain "ostan". Jos myynti-ilmoitus on näkyvillä, oletan että tavara on myynnissä.
Tuo on ihan turha kysymys. Jos haluaa ostaa, kertoo että haluaa ostaa.