Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset vastatkaa

Vierailija
18.08.2025 |

Moi naisten pukeutuminen on muuttunut paljon, hyvä niin. Aikaisemmin olisi tulkittu huorahtavaksi?

Nyt ok, onko naiset itse vai miesten takia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän sä yrität selittää.

Vierailija
2/4 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa kun en pukeudu huorahtavasti. Paljastavasti ja rohkeasti pukeutuvat myös jotkut lesbot ja aseksuaalit. Se missä asussa ja tyylissä kukakin tuntee itsensä oikein viehättäväksi lie sosiaalistuksen tulosta osin. 

Pidän itse esimerkiksi pitsisiä, varsinkin tuloihini nähden aika arvokkaita alusasuja ja minulla on myös paljon pitkiä sukkia ja joitain söpöjä korkokenkiä. Tämä siitä huolimatta etten pidä niitä ikinä missään ihmisten ilmoilla, eikä mieheni välitä niistä tuon taivaallista. Eli pidän niitä yksin, koska minulle tulee siitä hyvä olo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha sanoa kun en pukeudu huorahtavasti. Paljastavasti ja rohkeasti pukeutuvat myös jotkut lesbot ja aseksuaalit. Se missä asussa ja tyylissä kukakin tuntee itsensä oikein viehättäväksi lie sosiaalistuksen tulosta osin. 

Pidän itse esimerkiksi pitsisiä, varsinkin tuloihini nähden aika arvokkaita alusasuja ja minulla on myös paljon pitkiä sukkia ja joitain söpöjä korkokenkiä. Tämä siitä huolimatta etten pidä niitä ikinä missään ihmisten ilmoilla, eikä mieheni välitä niistä tuon taivaallista. Eli pidän niitä yksin, koska minulle tulee siitä hyvä olo. 

Pukeudut tosi seksikkäästi tuleeko sinulle silloin kiihoittunut olo ??

Vierailija
4/4 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dialogin aloittaminen käskymuodolla on hieman epäkorrektia.