mitä ruokaa menen hakemaan kaupasta?
Kaikki tulee sanomaan mitä ruokaa haen, sitten kuin olen hakemassa ehdotettua ruokaa niin kaikki tulee nauramaan minulle että minä olen se hullu vauva foorumista
Kommentit (65)
Yleensä vauvat eivät ole hulluja.
Vierailija kirjoitti:
Perunoita ja karjalanpaistia.maitoa.
Osta vain sellaisia perunoita, jotka näet, eli irtoperunoita tai läpinäkyvässä pakkauksessa. Läpinäkymättömissä pusseissa on todella usein mätiä tai muuten pilaantuneita perunoita. Viimeisimmät kokemukseni ovat tältä kesältä ja koskevat kaikkia kauppaketjuja (K, L ja S).
Jollei kotonasi ole viileäkaappia (+46 astetta), säilytä perunoita jääkaapin vihanneslokerossa.
Aatun valinnassa on nyt silakkapihvit tarjouksessa, eli niitä sitten, vaikkeivät ne henkilökohtaista herkkuani olekaan (holkerin haamu ahdistaa). Keitettyjä perunoita ja voinokare kaveriksi. Croissantteja ja hunajamelonia välipaloiksi.
Kaupassa toimin tietysti tilanteen mukaan. Yleensä siellä on muitakin tarjoushintaisia ja jopa punaliputettuja tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perunoita ja karjalanpaistia.maitoa.
Osta vain sellaisia perunoita, jotka näet, eli irtoperunoita tai läpinäkyvässä pakkauksessa. Läpinäkymättömissä pusseissa on todella usein mätiä tai muuten pilaantuneita perunoita. Viimeisimmät kokemukseni ovat tältä kesältä ja koskevat kaikkia kauppaketjuja (K, L ja S).
Jollei kotonasi ole viileäkaappia (+46 astetta), säilytä perunoita jääkaapin vihanneslokerossa.
Aika lämmin viileäkaappi. Piti tietenkin olla +4-6 astetta.
Miten voi tehdä mieli jotain limaista valmisateriaa!