Mä jouduin huijauksen uhriksi, varokaa muut
Olen alittanut suurimman osan rahoistani asuntoon, jossa asutaan vuokralla. Selvisi, että se tyyppi, jolle olen maksanut jo 10 vuotta, sai lainan tähän kämppään, ja mä olen maksanut SEN lainaa ja antanut vielä extraakin, ja se saa vielä pitää kämpän kun laina on maksettu.
Mihin voin valittaa, että saan rahat takaisin?
Kommentit (19)
Tollaset tyypit pitäisi laittaa kaikki vankilaan
Mistä sä sait tietää, että se huijaa sua?
Vierailija kirjoitti:
No jo on törkeätä. Kannattaa heti huomenna soittaa kuluttajavalituslautakuntaan.
Se on kuluttaja-asiamies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo on törkeätä. Kannattaa heti huomenna soittaa kuluttajavalituslautakuntaan.
Se on kuluttaja-asiamies
Älä neuvo venäjän trollia
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä sait tietää, että se huijaa sua?
Se kerto
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kuluttaja-asiamies
Mikä tekee AP:sta Venäjän trollin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kuluttaja-asiamies
Ei varmaan mikään mutta tuo yksi työntää tuota Venäjän trollia joka paikkaan. Ei pysty muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kuluttaja-asiamies
Ei varmaan mikään mutta tuo yksi työntää tuota Venäjän trollia joka paikkaan. Ei pysty muuhun.
Joskus kyllä höpöttää jotain I G O R I S T A.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kuluttaja-asiamies
hän on kai igor? eipä siinä muuta
Siis kumpi sen asunnon nyt omistaa? Sinä vai se mies?
Vierailija kirjoitti:
Mies kai, tai sitten pankki. En tiedä. Pitää kysy ensi kerralla kun näen.
AP
Oot sä kyllä tyhmä. Kerro läheisille, että saisit edunvalvojan
Vierailija kirjoitti:
Kumpi sen alunperin omistaa, ap vai mies? Kumpi on vuokralainen, mitä ne maksusopimukset ja kauppakirjat on? Henkilökohtaista lainaa voi hakea mutta omistusoikeutta ei saa jos se on jo toisella. Huijaaminen tai sen yritys on rikos.
Parisuhde jossa toinen saanut lainan asunnon omistamista varten, ja ottaa siihen kumppanin maksamaan vuokraa, jolla suorittaa lainansa. Sekö on tilanne? Vuokran pitänee olla vähintäänkin ylisuuri, siitä voisi valittaa jos toinen on käytännössä asunut ilmaiseksi ja ap on kustantanut kaiken. Tuollaisiin tilanteisiin pitää tehdä sopimus mutta varoa yhteisvelkaa.
Tämä ihan sama aloitus on ollut täällä aiemminkin 0/5
Enpä voi kuvitella joutuvani tuollaiseen tilanteeseen. Asuntolaina neuvotellaan pankissa ja sovitaan samalla omistusosuudet. Et kai sinä asuntolainaa lyhennä, jos sulla ei ole edes siihen omistusosuutta?