Kohtalotovereita?
Onko muita joilla ei ole onnistunut tulla raskaaksi toista kertaa? Meilla on yksi lapsi, 4v, toista on yritetty jo kaksi vuotta, mitaan vikaa ei kummassakaan pitaisi olla, mutta ei vaan nappaa. Ikaa on mulla nyt 34 joten haluaisin sen toisen lapsen suht pian ettei tarvitsisi vanhoilla paivillaan taas ryhtya vauvarumbaan ja unettomuuteen. Olisiko mitaan vinkkeja?
Kommentit (3)
Miten vastaat jatkuviin kyselyihin etta koskas teille tulee toinen?
Itse olen tahan asti vastnnut rehellisesti etta tulee kun luoja suo mutta ei ole tahan mennessa suonut... Nyt alkaa v-tuttaa kun tuo vastaus vaatii sitten selittelya etta kuinka kauan olemme yrittaneet ja saalittelya kun ei ole napannut. ap
kokeili jo inseminaatiota ja hormoonihoitoja. Ja kun kaiken tämän vaivan jälkeen ei onnistunut, niin hupsis, nainen tuli raskaaksi. Yritystä oli 4vuotta. Nyt heillä on pieni vauva! Kyllä se siitä vielä onnistuu! Kaikilla naisilla ei välttämättä irtoa joka kuukausi munasolua. Vaikka olisikin ovis-aika. Yritätte vain joka kuukausi sattumoisin suht sopivaan aikaa niin kyllä se vielä onnistuu jos ei kerran vikaa ole löytynyt kummastakaan.
Ja joo, nosta jalat ylöspäin rakastelun jälkeen, ja kenties peppuakin jos mahdollista, vaikka niskaseisontaan asti ;) jos voit! Niin kuitenkin että siemenneste menisi mahdollisimman syvälle. Kyllä se vielä onnistuu :D
p.s On kokemusta tuosta tekniikasta itsellänikin :DDD Ja aina on natsannut!
esikoinen 6v. nappaa toisinaan mutta sitä iloa ei kauaa kestä. Vinkkejä ei ole antaa.