Jos kynsisientä ei hoida
Kynsi ehkä irtoaa ja näin vaiva poistuu. Vai onko muita terveysuhkia?
Kommentit (11)
Mitkään lääkkeet ei siihen auta. Tulee aina uudestaan. Kannattaa leikata ja putsailla mahdollisimman paljon. Kynsilakalla saa piiloon.
Putsaa kynttä etikalla. Se poistaa vaivan
Jep, irtosi itsestään. Ukkovarvas, joten ei mitään kosmeettista haittaa.
Ei kai siitä mitään haittaa ole, paitsi ruman näköinen. Minulta kynsihoitaja liuotti kolme vaurioitunutta kynttä pois. Vaiva ei ole uusiutunut.
Se voi levitä systemaattisesti, joten hoida se kuntoon - et halua sisäistä sieni-infektiota joka leviää keuhkoihin ja sydämeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siitä mitään haittaa ole, paitsi ruman näköinen. Minulta kynsihoitaja liuotti kolme vaurioitunutta kynttä pois. Vaiva ei ole uusiutunut.
No rumahan se on, mutta harvapa katsoo varpaita. Syksy tulee ja sukat jalkaan
Päiväksi Canesten voidetta ja yöksi pihkasalvaa. Huono kynsi lähtee irti varpaasta pikkuhiljaa ja sieni ei tule takaisin, uusi kynsi kasvaa tilalle. Ukkovarpaassa kesti noin 12kk alusta loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Olen vaan antanut olla ja parantunut lopulta itsestään.. Ei pudonnut kynsi pois ollenkaan, oli vaan rumempi (varpaankynsi) eikä se paljon haitannut.
Ja onnellisena laitoit vahingon kiertämään! Kynsisieni tarttuu kosteissa tiloissa, kylpyhuone, sauna.
Vierailija kirjoitti:
Mitkään lääkkeet ei siihen auta. Tulee aina uudestaan. Kannattaa leikata ja putsailla mahdollisimman paljon. Kynsilakalla saa piiloon.
Kynsisieneen on olemassa ärhäkkä ab kuuri, kestää 3kk. Ennen aloitusta tulee käydä maksakokeissa ja myös kuurin aikana.
Älä käytä ainakaan Nailneria. Mulla kuivasi ihon kynnen ympäriktä niin, että varpaisiin tuli tulehdus ja ne alkoi märkimään.
Olen vaan antanut olla ja parantunut lopulta itsestään.. Ei pudonnut kynsi pois ollenkaan, oli vaan rumempi (varpaankynsi) eikä se paljon haitannut.