Kuinka monta huvipuistopäivää olette viettäneet tänä kesänä?
Kerro vastauksessasi perhekoko sekä huvipuistopäivien määrä (ja vaikka myös huvipuistot).
Kommentit (36)
Minä ja tytär 6v:
Linnanmäki 1 pv
Särkänniemi 5 pv
Tykkimäki 2 pv
Nolla.
Mies ja mä ja koira. Lapset nuoria aikuisia asuvat omillaan.
Meidän viisihenkinen perhe kävi tänä kesänä yhden kerran Linnanmäellä. Seuraava kerta sitten ensi kesänä samaan tai johonkin toiseen huvipuistoon.
Meillä yksi aikuinen ja yksi koululainen. Lintsillä 1 päivä, Särkässä 6 päivää, Tykkimäellä 2 päivää. Onko Puuhamaa huvipuisto? Sielläkin oltiin kaksi päivää.
Nämä ovat valintoja, me halutaan suosia kotimaan kohteita.
2 päivää, kerran Linnanmäellä ja kerran Kööpenhaminan Tivolissa.
0. Kolme lasta: ja puoliso. Lapset 23, 20 ja 17.
3 kertaa Linnanmäelle vanhempi + lapsi.
Yksi lapsi ja yksi vanhempi: Suomen Tivoli 1 päivä, Särkänniemi 4 päivää, Tykkimäki 1 päivä, Linnanmäki 2 päivää.
2 lasta 2 aikuista, 1 päivä Köpiksen tivolissa
Kaksi aikuista ja kaksi koululaista, yksi lintsipäivä.
Kerran Särkässä, kaksi aikuista ja yksi lapsi 12v.
Minä ja teinipoika, 1 pv Powerparkissa
Köpiksen Tivolissa käyneet, onko se hyvä kohde alakoululaisten kanssa?
0. Äiti, isä ja 18v.
Huvipuistossa on käyty eskarin kanssa ja kouluretkellä 9-luokalla, molemmat reissut lintsille. Ei kiinnostanut meidän lapsukaista yhtään.
Koko perhe 5 hlö 1 krt Lintsi
tytär 4 krt Lintsi, 2 Serena
poika 1 krt Lintsi, 1 krt Serena
poika 2 krt Serena, 1 krt Eurodisney
miksi haluat tietää?
Ensimmäinen vuosi varmaan ikinä kun ei käyty kertaakaan. Vielä ehtisi, mutta taitaa jäädä. Piti käydä Gröna Lundissa, mutta ei riittänyt aika. Lintsillä en käy enää kauniina päivinä, kun on hirveästi ihmisiä. Olisi pitänyt mennä alkukesästä. Aiemmin meillä oli tapana käydä siellä juhannuksena, kun kaupunki hiljeni, mutta nykyään Lintsi on ihan tukossa juhannuksena.
Ei halunnut 17v mihinkään huvipuistoon joten käyntejä 0.
Mitä selität? Ei huvipuistossa käydä joka vuosi. Ehkä joka viides vuosi.