Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähdettekö osoittamaan mieltä hallituksen leikkauksia vastaan syyskuun alussa?

Vierailija
16.08.2025 |

Olisi oikea aika yleislakolle. Myös velkajarrusekoilu pitää estää.

Kommentit (186)

Vierailija
141/186 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Mulla on töitä.

Saattaisin mennä jos olisin kelarotta tai sossuloinen - siis vasemmistolainen.

Jännä juttu että vasemmistoliiton kuntavaaliehdokkaista 90% on rehellisen työn tekijöitä tai eläkeläisiä, mutta sinä jaksat tuota öhinääsi jatkaa. Et taida olla töissä käynyt koskaan? OIisit huomannut että duunarien keskuudessa suositaan puolueita jotka haluaa parantaa työoloja.

En kyllä huomannut työolojen parannusta vassarihallituksen aikana._eri

Vierailija
142/186 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin lähteä ampumaan viherpunikkeja kun taas on sen aika.

Onnistut ampumaan itseäsi korkeintaan varpaaseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/186 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusmut ja luuserit osoittaa mieltä oikeistoa vastaan, vasemmisto on suomen tuho ja sitä vastaa pitää taistella. Itse en lapsia tälläiseen maahan tee koska meillä on vasemmisto enkä muutenkaan halua mitään hyvää tälle maalle koska meillä on vasemmisto. Kuulun ykt, olen duunarin enkä koskaan voi kannattaa vasemmistoa. Korona aika oli viimeinen naula arkkuun, vasemmistolaiset on sairaita paskoja he ovat verrattavissa na ts seihin. Halusitte evätä minulta työnteon ettekä halua edes että kuulun tähän yhteiskuntaan joten pitäkää tunkkinne.

Vierailija
144/186 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lusmut ja luuserit osoittaa mieltä oikeistoa vastaan, vasemmisto on suomen tuho ja sitä vastaa pitää taistella. Itse en lapsia tälläiseen maahan tee koska meillä on vasemmisto enkä muutenkaan halua mitään hyvää tälle maalle koska meillä on vasemmisto. Kuulun ykt, olen duunarin enkä koskaan voi kannattaa vasemmistoa. Korona aika oli viimeinen naula arkkuun, vasemmistolaiset on sairaita paskoja he ovat verrattavissa na ts seihin. Halusitte evätä minulta työnteon ettekä halua edes että kuulun tähän yhteiskuntaan joten pitäkää tunkkinne.

Sun tekstistä päätellen kukaan tuskin sua jäisikään kaipaamaan, vaikka et tähän yhteiskuntaan kuuluisikaan.

Vierailija
145/186 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun tekstistä päätellen kukaan tuskin sua jäisikään kaipaamaan, vaikka et tähän yhteiskuntaan kuuluisikaan.

Aijaa? Te vasemmistolaiset olette ilkeitä ihmisiä kuten kommentistasi sen huomaa. Te syrjitte ja haluatte pilata muiden elämän, te olette syyllisiä suomen ja suomalaisten pahoinvointiin. 

Vierailija
146/186 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Tämä on ollut vasta hyvä alku. Vielä riittää leikattavaa vaikka kuinka. Ja toiminnan järkeistämistä.

Näin sanoo persu joka on jäänyt vielä puolueeseen . Iso osa lätåhti kun tuli valheilla petetyksi. 😝😝😝😝

Silti teiltä tukieläteiltä on vielä leikattava.Ja reilusti.-eri

Vierailija
147/186 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vassareiden älynlahjoilla ei Suomi nouse. 

Oikeisto on nyt vallassa ja heillä olisi mahdollisuus nostaa Suomi, olisi ollut aikaa jo runsain määrin tehdä se, mutta eipä ole nousua näkyvissä, paitsi konkurssien ja työttömien määrässä. Millä te tämän selitätte, ja ettehän te tätä pysty edes selittämään mitenkään.

Suomessa on nyt Keskusta-Oikeisto vallassa. Suomessa ei ole koskaan ollut oikeistohallitusta, eikä Suomessa edes ole oikeistopuolueita.

Vierailija
148/186 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Minulta ei ole leikattu mitään, vaan tulen edelleen toimeen hyvin.

Minä minä minä Huomenna voi olla toisin. Pää vaan pensaaseen niin kohta viedään siemenperunatkin kun ette ole valveilla. 

Vierailija
149/186 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Sosiaaliturva pitää lakkauttaa. En ole koskaan sopeutunut nykyiseen yhteiskuntaan. Viihtyisin paremmin ammattirikollisena.

Vierailija
150/186 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nousiko Purran lahjoilla? Persujen kannatus romahti kolmessa vaaleissa peräkkäin kaksikolmasosaa ja tippuu edelleen.  Purran kannatus romahti peräti  40 %. Mieti sen älynlahjoja.😝😝😝😝..

Vierailija
151/186 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Mutta aion toivoa mahdollisimman paskaa säätä niin maan vimmatusti tuoksi päiväksi. Ja uutisvuo tyrehdyksiin sinä päivänä: ei tommosta jengiä halua ihminen edes nähdä. Tulee vaan paha mieli ja epäesteettinen kokemus.

Persut eivät siedä enää omaa jengiä,  siksipä persujen kannatus romahti rökääleesti pohjamutiin.  😅😅😅😅 🤣 

Vierailija
152/186 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootit osoittavat mieltään elintärkeitä kehitysapuleikkauksia vastaan. Suomen riistämistä halutaan jatkaa keinolla millä hyvänsä. On ne vihervassarit ja demarit sitten fiksua porukkaa.

Kehitysavusta ei ole mitään hyötyä. Néégereille rakennetaan kaivo puhtaan veden saamiseksi, mutta he alkavat käyttää kaivoa huussina ja paskantavat kaivon saastaiseksi. 

Sillä välin leikataan suomessa tukia, nostetaan veroja, heikennetään työntekijän oikeuksia, ajetaan maahan konkurssia aalto kun ei ole ostovoimaa...

Kaikki muistaa että ennen vaaleja  Purra  sanoin  monta kertaa vedessä  että DUUNAREIDEN TYÖOLOJA  EI HEIKENNETÄ , EIKÄ VÄHÄOSAISILTA LEIKATA, ETTÄ. TÄMÄ EI VAAN. KÄY  PERSUILLE.   Petti lupauksensa ,niimpä porukat lähtee puolu..

Vierailija
153/186 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Tämä on ollut vasta hyvä alku. Vielä riittää leikattavaa vaikka kuinka. Ja toiminnan järkeistämistä.

Näin sanoo persu joka on jäänyt vielä puolueeseen . Iso osa lätåhti kun tuli valheilla petetyksi.

Tulette tekin petetyiksi kun tuleva vassarihallitus joutuu säästämään eikä jaakaan teille rahoja.

Vierailija
154/186 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa? Te vasemmistolaiset olette ilkeitä ihmisiä kuten kommentistasi sen huomaa. Te syrjitte ja haluatte pilata muiden elämän, te olette syyllisiä suomen ja

Ai jaa, Purran  petti äänestäjänsä ja  niimpä porukat lähtivät helvettiin tuolta paska sakista.  Hallituksen kannatus ei ole ollut koskaan näin huono kun nyt on.    Kansa on pettynyt.  Saatanan tunarit   👹👹👹👹👹👹👹

Vierailija
155/186 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Minulta ei ole leikattu mitään, vaan tulen edelleen toimeen hyvin.

Minä minä minä Huomenna voi olla toisin. Pää vaan pensaaseen niin kohta viedään siemenperunatkin kun ette ole valveilla. 

Toiset pärjää leikkauksista huolimatta hyvin ja toiset minä-minät. vaan valittaa .

Vierailija
156/186 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa, Purran  petti äänestäjänsä ja  niimpä porukat lähtivät helvettiin tuolta paska sakista.  Hallituksen kannatus ei ole ollut koskaan näin huono kun nyt on.    Kansa on pettynyt.  Saatanan tunarit   👹👹👹👹👹👹👹

Ihan jokainen hallitus on 100x parempi kuin hallitus missä on vasemmistopuolueita. Millään muulla ei ole mitään väliä kunhan vasemmistopuolueet ei pääse valtaan.  

Vierailija
157/186 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nousiko Purran lahjoilla? Persujen kannatus romahti kolmessa vaaleissa peräkkäin kaksikolmasosaa ja tippuu edelleen.  Purran kannatus romahti peräti  40 %. Mieti sen älynlahjoja.😝😝😝😝

Olet tyhmä.

Vierailija
158/186 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se riitä että äänestätte jokikinen demareita ensi eduskuntavaaleissa. Ne peruuttaa kaikki leikkaukset, poistaa yritystuet ja kiristää rikkaiden verotusta. Niin ne tekee. Ja kaikki voi työllistyä hyvivointialueille, vaikka tunniksi viikossa. Sen rahan saapi sitten muuten tukien päälle.

Rahaa on!

Vierailija
159/186 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lähdössä, koska kannatan leikkauksia.

Vierailija
160/186 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassarirotat pääse edes sohvalta ylös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi