Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ketään muuta jolla hirveän vaikeita perheenjäseniä ja kohtelevat sua ilman mitään kunnioitusta ja haukkuvat pataluhaksi kun vika heissä

Vierailija
16.08.2025 |

Onko ketään muuta jolla hirveän vaikeita perheenjäseniä ja kohtelevat sua ilman mitään kunnioitusta ja haukkuvat pataluhaksi kun vika heissä.

Harkitsen että en enää halua olla tekemisissä heidän kanssaan ja katson sitten että missä tilanteessa ottavat itse yhteyttä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on veljeni, ei ole oikein mitään yhteyttä heihin. Ei mitään samaa, emme olle missään yhteydessä. Emme koskaan soita tai viestittelle. Olen nuorin ja minulle ne laittavat viestiä vaan jos haluavat pomottaa, tai hyötyä jotenkin. Näin se vaan meni.

Vierailija
2/5 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin surullista. Nämä mun tapaukset ovat ypöyksinäisiä ja erakoituneita. Riitaa tulee ihan mistä vain ja räjähtävät aivan heti. En uskalla sanoa just mitään kun koskaan ei tiedä. Taitavat olla aika moniongelmaisia.3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiri 🐭 

Vierailija
4/5 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hankalat perheenjäsenet ovat mun avomiehen perheenjäseniä. Lyhyesti - jos edes osaan: Avomies teki selväksi heti alussa, että hänen 6 viikon vuosilomastaan aina menisi 4 vk kesäkuuhun, kun lapset ed. liitosta olisivat koulun 4 ensimmäistä viikkoa lomalla, ja toiset 2 viikkoa syyslomaan ja pääsiäislomaan. Lomien lisäksi tottakai avomiehelläni on joka toinen viikonloppu lapset luonaan (meillä). Minulle se heti sopi. Mutta vuosien kuluessa olen muuttunut avomieheni perheen mielestä hirveäksi naiseksi, joka EI tule kesäkuuksi sukumökille passaamaan yhtään ketään, EI lähde syyslomalla viikoksi minnekään Mallorcalle lapsia kaitsemaan, EI ole pääsiäisviikolla myöskään paikalla mitään Pūpūkea tekemässä tai rairuohoa kasvattamassa. Kun avomiehen lapset ovat joka toinen viikonloppu meillä kaupungissa, huolehdin kyllä, että huone on siivottu, lakanat vaihdettu, ja teen ilta- ja aamupalat, mutta muuten olen töissä. Olen siis aina töissä, kun avomiehelläni on lapsensa luonaan, en pyykkää, en huolehdi esim. lääkkeistä, en järjestä mitään ohjelmaa. Avomies on tottunut ajan kuluessa, lasten äiti on helpottunut eikä pelkää enää, että yrittäisin mitään äitiroolia. Vain appi, anoppi, lanko ja kaksi kälyä yrittävät vaivata minua. Olen heille joku ,,luxusnainen,, joka kuluttaa lomansa itselleen ja tienaa liikaa! 

Meni pitkäksi - anteeksi. 

Vierailija
5/5 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko suku esto kaikille saavat juoruta ja haiistatella aivan rauhas.