Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riippuvuus Kuchenmeister-suklaakakkuun

Vierailija
15.08.2025 |

Minulle on kehittymässä riippuvuus siihen kaupoissa myytävään valmiskakkuun, Kuchenmeisterin suklaakakkuun. Tekee koko ajan mieli käydä leikkaamassa palanen ja syödä lisää. Olisiko tässä kohtaa parasta ettei enää ostaisi sitä kotiin? Onko sinulla ollut riippuvuus johonkin kaupassa myytävään tuotteeseen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaupassa myytävään tuotteeseen" verrattuna mihin? Kadulta löytämääsi tuotteeseen?

Vierailija
2/11 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kaupassa myytävään tuotteeseen" verrattuna mihin? Kadulta löytämääsi tuotteeseen?

Älä saivartele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi.

Vierailija
4/11 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suomen kieli äidinkielesi Ap?

Vierailija
5/11 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvää suomeahan tuo aloitus oli. Vaihtoehto kaupassa myytävälle tuotteelle olisi voinut olla jokin itse tehty/leivottu.

Vierailija
6/11 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikkeen makeaan. Sen takia en juurikaan itse leivo jotain isompaa, vaan ostan joskus vaikka yhden pullan tai muun herkun, koska muuten se kaapissa oleva kakku tms. kyllä polttelee koko ajan. 

Nyt mulla on pakasteessa muutama pala pullaa ja vähän väliä tekisi mieli ne syödä, etenkin kahvin kanssa. Mutta taistelen himoja vastaan :D

Vierailija
7/11 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa sen ainesosat, niin luulisi himon loppuvan. 

Vierailija
8/11 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arschficken kakkuko on hyvempi

Vierailija
9/11 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelma jos syö vaikka kokonaisen suklaakakun joskus, kunhan niin ei tee usein. Myös nautinnot kuuluvat elämään, huikentelevaisuuskin toisinaan, mutta ongelma siitä tulee jos syö koko ajan isoja määriä jotain herkkua. Jos on ylipainoa, siitä voi päätellä että syö liian paljon liian usein ja kyseessä on ongelma jolle pitää tehdä jotain.

Vierailija
10/11 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin päästä saan ensimmäisen Kuchenmeister-annokseni tänään. Mikä ilon hetki!

Vierailija
11/11 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan selvää suomeahan tuo aloitus oli. Vaihtoehto kaupassa myytävälle tuotteelle olisi voinut olla jokin itse tehty/leivottu.

Itse leivottu suklaakakku on vielä pahempi houkuttelemaan kuin kaupasta ostettu. Söin yksin sellaisen itse tehdyn kahdessa illassa.

M.54

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän