Kihlasormuksen hinta
Onko Suomessa samanlainen juttu kuin jossain jenkeissä, että jos et käytä +10 000e siihen niin et rakasta kumppaniasi, vai ollaanko täällä konservatiivisempia?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ja etenkin palstalla ajatellaan että kallis sormus ja/tai isot häät=pikainen avioero. Ei sormusta tai halpa hopeasormus+vihkiminen ruokatunnilla=kestävä liitto.
Saidat lohduttavat tuolla kuvittelulla itseään.
On ainoastaan fiksua elää oman varallisuutensa mukaan. 😌
Puusta kuksat, sormukset, veitset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emännälle ostin parikymmentä vuotta sitten noin 1000 euron kihlasormuksen, tyytyväinen vielä tänäkin päivänä.
Emännälle 🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Rouva, matami, leidi, emäntä, parempi puolisko, hameväen edustaja, eukko, akka, vaimo, kumppani.
Pick your poison.
Mun ensimmäinen kihlasormus maksoi 25 e, seuraava 20 e, sitä seuraava 300 e ja nykyinen 19 e.
Kaksi ekaa hajosi, kolmas hävisi ja neljäs on tallella.
Vierailija kirjoitti:
Mun ensimmäinen kihlasormus maksoi 25 e, seuraava 20 e, sitä seuraava 300 e ja nykyinen 19 e.
Pysyikö puoliso samana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emännälle ostin parikymmentä vuotta sitten noin 1000 euron kihlasormuksen, tyytyväinen vielä tänäkin päivänä.
Emännälle 🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Hän on varmaan maanviljelijä. Minäkin olen emäntä, kun meillä on viljatila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysyikö puoliso samana?
Juu, pysyi.
Vierailija kirjoitti:
Emännälle ostin vuonna 2006 parikymmentä vuotta sitten noin 1000 euron kihlasormuksen, tyytyväinen vielä tänäkin päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Emännälle ostin vuonna 2006 parikymmentä vuotta sitten noin 1000 euron kihlasormuksen, tyytyväinen vielä tänäkin päivänä.
Mun kihlasormus maksoi 60 euroa, ei kyllä riipu meidän rakkaus siitä. Ja ostin sen vieläppä ihan itse. Sittemmin olen vaihtanut sen Ouraan (joka on ulkonäöltään tosi samanlainen kuin se aikaisempi titaanisormus).
Meillä ne maksoivat yhteensä kaikki 3 varmaan 600 markkaa.
Ei ole, itse tykkään yksinkertaisesta kultasormuksesta ilman kiviä. olen ollut 2 kertaa naimisissa ja exien sormuksetkin on minulla.
Asun Briteissä ja ainakin vielä 2000-luvun alkupuoliskolla oli tapana että mies upotti kihlasormukseen noin kolmen kuukauden palkan. Hyvin on timantit kestäneet aikaa ja sormus on mielestäni ihana edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ja etenkin palstalla ajatellaan että kallis sormus ja/tai isot häät=pikainen avioero. Ei sormusta tai halpa hopeasormus+vihkiminen ruokatunnilla=kestävä liitto.
Mulla oli kallis kihlasormus, meillä isot ja kalliit häät. Ensi vuonna ollaan oltu 20 vuotta naimisissa.
Emännälle 🤮🤮🤮🤮🤮🤮