Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiys- ja vauvanvaateliikkeitä Tampereella?

04.04.2007 |

Olen menossa käymään Tampereelle ja suunnitelmissa olisi myös ostosreissu. Tarvelistalla olisi sekä äitiys- että vauvanvaatteita, mutta pikaisella googlettamisella löysin vain Mamani-nimisen liikkeen kaupungista. Paikkakuntalaiset osaa varmaan neuvoa lisää?

Kiitokset!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa varsinainen äitiysvaateliike. Odotusajan vaatteita löytyy keskustassa lisäksi Nanouk nimisestä lastenvaateliikkeestä Koskikeskuksen alimmasta kerroksesta, Hämeenkadun varrelta isommasta Hennesistä ja Koskikeskuksen Lindexistä, KappAhlista saa tietääkseni vaan äitiyshousuja ja alusvaatteita. Kaikista noista saa tietty vauvallekin vaatetta. Vauvalle vaatetta ja tavaraa: Prince & Princess ja Miraakkeli, kumpikin Aleksanterinkadulla keskustassa, Pikkukenguru Näsilinnankadulla ja sitten tietty ketjut; Stocka, Sokos, Kekäle. Tsekkaa tarkemmat tiedot nettisivuilta. Jos suuntaat Ideaparkiin, siellä on myös noita Vero Modan äitiysvaatteita joita saa Nanoukista, ja lastenvaateliikkeitä tietty.

Vierailija
2/4 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota olen miettinyt joskus, kun esim. huuto.netissä näkee myytävänä KappAhlin äitiyspaitoja, niin mistähän niitä voi ostaa? Kun Tampereen keskustan KappAhlissa ainakin myydään vaan housuja?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli aikaisemmin mammamallisto, mutta lopettivat kun tuli se XL-mallisto. (Myyjän mukaan monet käyttävät omia paitoja tai jos iso maha niin sitten ehdottavat noita XL malliston yläosia.) Myyvät siis nykyään vain mamma housuja. Huuto.netissä myynnissä olevat ovat näin ollen useamman vuoden vanhoja.

Vierailija
4/4 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt mä ymmärrän :) Kiitos vastauksesta. Ihmettelinkin et kuinka keskustan liikkeessä ei myydä niitä paitoja, mutta ei sit tietenkään jos ei niitä enää oo olemassakaan.