Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisi epäilee törkeää rikosta Anteeksi Pekka -kampanjassa, "rahat katosivat sitä myötä kun niitä tuli"

Vierailija
15.08.2025 |

Poliisi epäilee kolmea henkilöä törkeästä petoksesta Anteeksi Pekka -hyväntekeväisyyskampanjaan liittyen.

Tutkinnanjohtaja Juha Pirkkalaisen mukaan kampanjaan lahjoitti noin 650 ihmistä, ja rikoshyöty oli vajaat 20000 euroa.

Apuna ry -järjestöä epäillään rahankeräysrikoksesta tapaukseen liittyen.

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011429286.html

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijauksia ja huijareita on niin kauan kuin on hyväuskoisia hölmöjä. Ei mulla muuta.

Vierailija
2/5 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että on joku somesensaatio niin pitäisi herättää heti epäilyt. Ei koskaan rahaa tällaiseen, mutta tyhmät menevät aina lankaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huijauksia ja huijareita on niin kauan kuin on hyväuskoisia hölmöjä. Ei mulla muuta.

Noinkin voi sanoa, mutta loppupeleissä huijaaminen vasta hölmöä onkin. Luottamus on kaunista, ja kaiken epäileminen on raskas tapa elää.

Vierailija
4/5 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varma,  että myös apunan puuhahenkilöt ovat osallisena asiaan. Mutta tutkinnan perusteella näin ilmeisesti ei ole.

Se verran sekavaa settiä oli koko keissi.  Toki olen vain median varassa.

Vierailija
5/5 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hyväntekeväisyyskeräyksiin lahjoiteta rahaa sen vuoksi, että saadaan hyvä mieli itselle ? Sama kai se on kuka ne lahjoitetut rahat ryyppää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän