Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luulin olevani harvinainen suomalainen

Vierailija
14.08.2025 |

En taida ollakaan. Luulin aijemmin että melkein kaikki juovat kahvia ja saunovat ainakin pari kertaa viikossa. Luulin myös että harva valitsee kahvin sijasta teen iltapäivä juomaksi. Uskoin myös että ainakin joka viides harrastaa avantouimista.Nyt kun olen työssä jossa näen ja tapaan kymmeniä ihmisiä päivässä niin ymmärrän olleeni väärässä. Suomalaisilla on itsellään omia vanhanaikaisia ajatuksia omasta kansasta. Suomalaiset ovat eurooppalaistuneet.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on fiksua porukkaa.

Vierailija
2/6 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan pitänyt kahvin mausta enkä sitä juo. Teetäkin juon aika vähän. Saunassa käyn jos huvittaa.

N46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tavat ihmetyttää. Olen asunut suomessa yli kymmenen vuotta mutta mitään kahvilakulttuuria ei suomessa oikein ole. Suomalaiset ovat hieman ujoja mutta rehellisiä.

Vierailija
4/6 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan pitänyt kahvin mausta enkä sitä juo. Teetäkin juon aika vähän. Saunassa käyn jos huvittaa.

N46

Tätä tietoa me tarvittiin.

Vierailija
5/6 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

Tätä tietoa me tarvittiin.

Mikä sua vaivaa? Ap teki aloituksen ja vastasin omalta osaltani. Mene sä ääliö muualle vikisemään.

N46

Vierailija
6/6 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tavat ihmetyttää. Olen asunut suomessa yli kymmenen vuotta mutta mitään kahvilakulttuuria ei suomessa oikein ole. Suomalaiset ovat hieman ujoja mutta rehellisiä.

Suomalaiset keittää kahvinsa kotona. 

N46