Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyväksytkö suhteen jossa et voi arvostaa kumppaniasi kokonaisvaltaisesti?

Vierailija
14.08.2025 |

Eli että hänessä on hyvä puoli jonka takia haluaa olla hänen kanssa, mutta myös sellainen puoli jota ei voi mitenkään arvostaa tai kunnioittaa?

Kommentit (5)

1/5 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, miksi olisin tuollaisen kanssa? 

Vierailija
2/5 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö no olen seurustellut esim. raitistuneen alkkiksen kanssa. En tule koskaan kunnioittamaan tai arvostamaan alkoholismia, mutta ymmärrän sen olevan sairaus enkä tuomitse ihmistä sen perusteella. Kyllä minua harmitti se fakta, ja jotenkin hänen luonteensa on sellainen, että uskon alkoholismilla olevan osaa ja arpaa siinä... Oli hankalaa, kun välitin (rakastin kai, ehkä edelleen, en tiedä...), ja samalla takaraivossa jyskytti, että hän ei juo, koska yksikin tippa tarkoittaisi katastrofia. Minä itse en juo (lähes koskaan), koska en tarvitse enempää migreenikohtauksia. Mutta minulle se on ihan vapaavalintaista. Siksi oli vaikeaa elää sen faktan kanssa, että toinen on alkoholisti. Vaikkakin raitis. Mutta ei se este ollut, yhdessähän olimme. Eron jälkeen olemme vaihtaneet muutaman sanan, tosin vastasin tympeästi. Katsellaan, ehkä joskus taas...

Vierailija
4/5 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla taas tiedostan, että todella moni IHMINEN MAAILMASSA voi ajautua alkoholismiin hyvinkin helposti. Eli sinänsä jos vain pysyy erossa alkosta, ei ongelmaa tavallaan ole. Ei ihminen tarvitse alkoholia elääkseen. Silti se tieto, että toinen ei voi juoda yhtään, koska se lähtisi lapasesta... Se on jotenkin vaikeaa.

Vierailija
5/5 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En