Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teemu Selänteeltä suoraa puhetta rahasta: Jos joku sanoo, että raha ei tuo onnellisuutta, niin puhuu paskaa

Vierailija
13.08.2025 |

Selänne kertoo, että varmasti osa suomalaisista on hänelle kateellisia, mutta hän ei tiedä miksi.

Siksi, että olet rikas tietysti, Sanna Ukkola sanoo.

Selänne vastaa, että hän on omalla työllään tehnyt sen.

Ja olen antanut siitä paljon pois. En usko, että tässä maassa löytyy montaa, joka on tehnyt enemmän hyväntekeväisyyttä kuin minä, hän jatkaa.

Selänne sanoo, että hän on ymmärtänyt jakaa omaisuuttaan, eikä hän koskaan pelannut jääkiekkoa rahan takia.

Totta kai jos joku sanoo, että raha ei tuo onnellisuutta, niin puhuu paskaa, Selänne sanoo.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c58fbac5-2ee5-4df9-a23d-b5c280c95779

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, omalla työllään johon hän sai sekä ulkopuolista kannustusta että synnynnäisiä lahjoja. Sori vaan, mutta kaikki menestys ja menestymättömyys on pelkkää tuuria. Jos omalla kohdallasi tuuri oli myönteinen, ole kiitollinen mutta älä todellakaan ylimielinen.

Vierailija
2/7 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä raha ei itsessään tuo onnellisuutta, mutta toki helpottaa elämää. Rikas voi myös olla onneton muissa elämän osa-alueilla. Tämä on mun paska mielipide.

-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ei ainakaan tuo älykkyyttä, Selänne on tyhmä kuin saapas. En itse haluasi olla rikas va jakki, kuten Selänne.

Vierailija
4/7 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin teemu puhuu asiaa. Nyt kuitenkin sanoi totuuden

Vierailija
5/7 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai Selänteet onnellisia. No, omalla mittapuullaan, sehän se on tärkeintä. Itse ajattelen että onnellisella ihmisellä on muutakin tekemistä kuin rahoilla leuhkiminen.

Vierailija
6/7 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko deeku setänne mieltä että raha on tärkeämpi kuin koulutus, sivistys.

Vierailija
7/7 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elantonsa itse ansaiinut lätkäjätkä ja lätkävaimo on taas miettinyt elämän totuuksia viini päissään, ja nyt mekin saamme kuulla nämä viisaudet. Milloinhan nämä älyköt tulee voimaakkammin politiikkaan mukaan, vai jaksaako he kun on kivaa vain olla onnellinen ja kuluttaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi