innokkaimmat suuseksin antajat
ovat autismikirjolla olevia tai vähinyään aistiherkkyys korostunut, tuntevat mielihyvää suullaan tutkien?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Tapailin vuosia sitten aistiyliherkkää miestä, joka oli innokas ja taitava nuolemaan. Muutamalla kerralla hän sai orgasmin pelkästään nuolemalla minua. Siis ilman mitään peniksen kosketusta tai hankausta. Hän sanoi, että klitorikseni kosketus hänen huulien välissä ja kielen alla tuntui koko hänen vartalossaan, ja joskus intensiivinen tunne johti myös hänen laukeamiseen.
Itselläni ollut tuota samaa vikaa, ilmankos olen nauttinut vaimon pillun nuolemisesta. ja samoin vaimo. Onneksi vaimoa ei suostu seksiin ilman pillun nuolemista, koska iso osa seksinautinnosta jäisi pois jos tyytyisi pelkkään naimiseen
Mites siihen suhtaudutaan jos nappaa hepin nuoltavaksi suoraan kakkospesältä?
Tapailin vuosia sitten aistiyliherkkää miestä, joka oli innokas ja taitava nuolemaan. Muutamalla kerralla hän sai orgasmin pelkästään nuolemalla minua. Siis ilman mitään peniksen kosketusta tai hankausta. Hän sanoi, että klitorikseni kosketus hänen huulien välissä ja kielen alla tuntui koko hänen vartalossaan, ja joskus intensiivinen tunne johti myös hänen laukeamiseen.