Miten ihmiset ei tajua että se "luonnollinen" dödö ei toimi?
Kiusallista näin kesäaikaan.
Käyttäkää kunnon antiperspiranttia jos ette halua kulkea haisuleina.
Kommentit (13)
Siis todellakin ihme haisuleita likkuu tuolla! Miten ei voi itse haistaa.. Ihan kaikenikäisiä ja siististi pukeutuneitakin.
Mielummin hienhaju kuin alumiinisuoloja kainaloihin.
Vierailija kirjoitti:
Onko näin? Itse läträän mieluummin suosiolla alumiinilla kuin haisen kilometrin päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näin? Itse läträän mieluummin suosiolla alumiinilla kuin haisen kilometrin päähän.
Oon allerginen
millaistahan luonnollista dödöä tarkoitat, niitä kun on erilaisia, mutta ainakin omani toimii. Käytän sitä toisinaan. toisinaan käytän sitten ihan sitä alumiinilla tehostettua tuoksutonta.
Kaupan ekodödöt ei toimi. Mutta itsetehty toimii: 1 osa kookosöljyä, 1 osa ruokasoodaa ja 1 osa perunajauhoa. Sekoita ja laita kannelliseen purkkiin ja jähmetä jääkaapissa.
Kamalan hajuisia nuorehkoja miehiä eilen kassajonossa, hyi hemmetti mikä hienlöyhkä.
Vierailija kirjoitti:
Kaupan ekodödöt ei toimi. Mutta itsetehty toimii: 1 osa kookosöljyä, 1 osa ruokasoodaa ja 1 osa perunajauhoa. Sekoita ja laita kannelliseen purkkiin ja jähmetä jääkaapissa.
Jättääkö öljy tahroja vaatteisiin?
Suurin osa muuten niistä kristallideoistakin toimii alumiinilla. Se alumiini on vaan luonnollisesti siinä ns suolakiteessä, josta se ns. kristalli tehdään.
Luonnondeot toimivat ihan hyvin jos ihminen käy vähintään kaksi kertaa päivässä saippuan kanssa suihkussa. Tällä keinolla ei tosin välttämättä tarvitse deodoranttia lainkaan - tiedän koska nuorempana oli vaihe, jossa olin deodoranteille allerginen.
Mulla ainakin toimii. Mulla tosin toimii sekin, etten käytä dödöä ollenkaan. Ja ei, hajuaistissani ei ole vikaa vaan se on vähän turhankin tarkka.
Ei pesydytä päivittäin ja samat vaatteet monta päivää. Kotona likainen peti, sohva johon hiki imeytynyt.
Moni ei selvästikään haista omaa hikeään.
Yksi naispuolinen kaveri kirkkain silmin väitti ettei tarvitse deodoranttia koska hänen kainalohikensä ei haise.
KYLLÄ HAISEE.
Muista joskus aikoinaan ostin jostain kalliista luontaistuotekaupasta pirun kalliin jonkun luonnonmukaisen mineraalisuola kristallideodorantin. Se on muuten todella hyvä. Siinä on ainoastaan vain yksi pieni ongelma kainalot alkaa haista hielle. Muuten olen ollut tyytyväinen.