Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5 viikkoa juomatta ! Nyt tuntuu hyvältä.

Vierailija
13.08.2025 |

Vuosien tissutelun jälkeen .päätin kokeilla olla juomatta kuukauden mutta tuntui niin hyvältä että jatkoin vielä. Mietin pitäiskö lopettaa kokonaan ? Onko muita täällä jotka ovat vaan lopettaneet alkoholin käytön niin kertokaa  siitä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, monta kertaa piti harjoitella lopettamista kunnes lopulta onnistui. Mitä enemmän ikää tulee, krapulat pidentyvät. Aika pian krapulat alkaa olla jo 3 päiväisiä. Se on lopulta turhaa kärvistelyä. Parempi elää ilman alkoholia kun krapulat alkavat olla noin pitkiä. Siinä vaiheessa elämä tuntuu hyvältä kokonaan ilman alkoholia.

Vierailija
2/5 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin kokonaan. En saanut alkoholista kuin päänsärkyä. Join melko harvoin, joten ei ollut mitenkään vaikea temppu. Nuorena meni vähän liikaakin.  Mutta en tehnyt erityistä päätöstä lopettamisesta. Lakkasi kiinnostamasta enkä ole kaivannut. Lopeta vain kokonaan, jos yhtään sellainen ratkaisu kiinnostaa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lopetin kokonaan. En saanut alkoholista kuin päänsärkyä. Join melko harvoin, joten ei ollut mitenkään vaikea temppu. Nuorena meni vähän liikaakin.  Mutta en tehnyt erityistä päätöstä lopettamisesta. Lakkasi kiinnostamasta enkä ole kaivannut. Lopeta vain kokonaan, jos yhtään sellainen ratkaisu kiinnostaa! 

Joo kiitos.. taidan lopettaa olen juonnut lähes 30 vuotta..mutta yllättävän helppo oli lopettaa ainakin tämä 5 viikkoa AP

Vierailija
4/5 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidan jatkuvasti 4 viikon taukoja. Sitten menee hermit ja juon kohtalokkain seurauksin. Kaltaisiani on paljon vankilassa. 

Vierailija
5/5 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo ikinä krapulaan. Miksei voisi olla se kultainen keskitie eli kohtuu käyttö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi