Elämäni biisi 2025 Official
Uusi kausi on alkamassa eli sen kunniaksi uusi ketju 🎼🎶🎵
Tänään ilmoitettiin, että syyskauden tähtisolistit julkistetaan 27. elokuuta. Tiedetään jo, että Jore, Tero ja Arja jättävät ohjelman:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011422544.html
Ensimmäinen live-jakso tulee 13.9. Kauden vieraat päivitetään EB:n sivuille elokuun aikana:
Katso lähetysajat : Elämäni biisi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2084)
Vierailija kirjoitti:
En usko että Kake oli kännissä. Kun ikää kertyy höpäjää välillä, varsinkin jos vähän jännittää. Kuten joku sanoikin miksi katsoa, jos kokee raivon tunteita. Muutenkin soisin, että ei kommentoida mitään raivon puuskassa. Miksi ihmiset ovat nykyään niin julmia toisiaan kohtaan?
Mitä ihmeen raivontunteita? Eikä täällä näy yhtään viestiä, joka vaikuttaisi kirjoitetun raivon vallassa.
Kyllähän se silti harmittaa, kun muuten kiva jakso pitää pilata sillä, ettei yksi osallistuja pysty tuota aikaa olemaan selvinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Suvi Teräsniska raskaana?
Sen on jääny vatta raskauksista roikkuun. Muutenkin täysin treenaamaton kroppa, niin korostuu.
Tässä taas erinomainen esimerkki siitä millainen kommentointi on täysin ala-arvoista. Kaikkea ihmiset suoltaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kake ei o sujuva jutunkertoja. Kakoo, takeltelee, toistaa sanoja, annetaas väliaplodit... Ei mitää tolkkua saa tosta tarinasta. Apua!
Vanhuksilla on vähän sellainen tapa. Se on 70 v.
70-vuotiaat ovat kyllä pääsääntöisesti sangen skarppeja. Eihän tuo nyt ole vielä ikä eikä mikään.
Mun mummu kuoli vanhuuteen kun se oli 76 v. Eli kakella on 6 v elinaikaa, jos kuolee mummuni ikäisenä. Koskaan ei tiedä.
Ei todella tiedä. Minun toinen mummoni kuoli 57-vuotiaana vatsasyöpään ja toinen 92-vuotiaana leukemiaan, ja oli muuten skarppi kuolemaansa asti. Kakellakin voi olla vielä parikymmentäkin vuotta aikaa nauttia elämästä. Päivä kerrallaan tässä itse kukin mennään.