Elämäni biisi 2025 Official
Uusi kausi on alkamassa eli sen kunniaksi uusi ketju 🎼🎶🎵
Tänään ilmoitettiin, että syyskauden tähtisolistit julkistetaan 27. elokuuta. Tiedetään jo, että Jore, Tero ja Arja jättävät ohjelman:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011422544.html
Ensimmäinen live-jakso tulee 13.9. Kauden vieraat päivitetään EB:n sivuille elokuun aikana:
Katso lähetysajat : Elämäni biisi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2084)
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa tuon Kaken kohdalla, että mitä sieltä suusta tulee. Kiusallista.
Tympeää, ettei pystytä olemaan selvinpäin edes yhden televisio-ohjelman ajan.
Henri piispaselta AINUT hyvä veto tänä syksynä oli tää Khauboi. J.Karjalaisen biisit on vaikeita laulaa, koska ne on niin karjalaisen oman äänen tyylisiä ja muiden vedot yleensä ei onnistu.
Piispanen nyt lauloi eikä esittäny laulajaa heiluen kuin heinämies.
Peltsi näyttää hyvältä viiksissä.
Itse olen huomioinut ettei Katja ole tällä kaudella ollut lainkaan niin rento ja hauska mitä aiemmin. Lisäksi myös jatkuva vieraiden hoputus. Kuitenkin vieraat tarinoineen pääasiassa ja kun kiire kulkee sivulauseessa, se latistaa tunnelman. Onkohan viimeinen kausi???
Vierailija kirjoitti:
Henri piispaselta AINUT hyvä veto tänä syksynä oli tää Khauboi. J.Karjalaisen biisit on vaikeita laulaa, koska ne on niin karjalaisen oman äänen tyylisiä ja muiden vedot yleensä ei onnistu.
Piispanen nyt lauloi eikä esittäny laulajaa heiluen kuin heinämies.
Samaa mieltä, hyvä Henri!
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko, Markku Aro on hyllytetty!? Viimeks se Purjehdus meni niin mättääseen, et lymyää nolona nyt kolossaan.
Eihän tuolla oo JP eikä Didikään. Oletko ehkä huomannut, että vuorottelevat? Markku on ollut jo monessa ohjelmassa.
Mennyt alaspäin tämä ohjelma, ei jaksa oikein kattoo. Miten aina näin surkeet biisit?!
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko, Markku Aro on hyllytetty!? Viimeks se Purjehdus meni niin mättääseen, et lymyää nolona nyt kolossaan.
Vai niin. Onko Dianrakin sun mielestä "hyllytetty"?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen huomioinut ettei Katja ole tällä kaudella ollut lainkaan niin rento ja hauska mitä aiemmin. Lisäksi myös jatkuva vieraiden hoputus. Kuitenkin vieraat tarinoineen pääasiassa ja kun kiire kulkee sivulauseessa, se latistaa tunnelman. Onkohan viimeinen kausi???
Sen on pakko pitää aikataulu. Ohjelmaa ei voi leikellä jälkikäteen.
Vierailija kirjoitti:
Peltsi näyttää hyvältä viiksissä.
Hän on aina ollut kuuma 🔥
Tää on vaikee tää, älä avaudu liikaa äläkä liian vähän, muuten on kiusallista.
Nyt vähän lipsahti ensimmäisen puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen on pakko pitää aikataulu. Ohjelmaa ei voi leikellä jälkikäteen.
Niin tietenkin. Kysymys onkin siitä, miten hän sen tekee.
Vierailija kirjoitti:
Hyllytetty? Pöh. Esiintyjät valitaan sen mukaan mikä kappale sopii äänialaan. Vai olisiko Aron pitäny laulaa Dire Straitsia?
Vierailija kirjoitti:
Kaunis leninki tänään Katjalla!
Juuri eilen tilasin samanlaisen.
Vierailija kirjoitti:
Mennyt alaspäin tämä ohjelma, ei jaksa oikein kattoo. Miten aina näin surkeet biisit?!
No äläpä kato. Toinen kanava tai suoratoisto siellä vaan kehiin. Nää nyt vaan on joittenkin mielestä tärkeitä biisejä.
Onko Suvi Teräsniska raskaana?
Anni Penttilä hymyillessään kuin Kate Middleton 😍
Vierailija kirjoitti:
Vieraiden pitää kuulemma antaa 3 biisivaihtoehtoa, Tarja ja Pena paljastivat. Tuotannon pitäis valita noista parempia biisejä.
Suvin taitavuus tuli esille Vain elämää -ohjelmassa. Kaunis ääni, jota ei kannattaisi tuhlata tyhjänpäiväisiin iskelmiin.