Onko ihmiset vielä vuonna 2025 niin yksinkertaisia, että assosioi pukeutumistyylin ihmisen varakkuuteen?
Tuli vain mieleen, kun joku aloittanut old money pukeutumistyylistä keskustelun, että miksi joku esittää olevansa rikas. Vaatteetko sen vielä tänä päivänä kertoo onko joku rikas vai ei
Kommentit (8)
Kyllähän se pukeutuminen ihmisestä kertoo tosi paljon.
Millainen se pukeutumistyyli on🤔 vois itekin
Kun näen työttömän ajavan BMW:llä, en
Niin kivaa kuin olisikin elää vielä keski-ajalla niin nykyään ei tosissaan tarvitse olla aatelinen, että saa pellavapaidan kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se pukeutuminen ihmisestä kertoo tosi paljon.
Täällä he kulkevat verkkareissa ja farkuissa.
(Rikkaat siis)
Kertoo kyllä 'jotain' jos 6000€ vuodessa tienaa, on merkkilaukut,vaatteet viimeisen päälle. Hiukset, ripset viimeisen päälle fiksattu.
Olen jatkuvasti yllättynyt kuinka primitiivisellä tasolla mennään.
Itselläni on isot perinnöt ja osinkotulot kuukaudessa niin isot, etten pysty niitä mitenkään kuukaudessa käyttämään. Töitä en tee ja kuljen vuosia vanhoissa rytkyissä. Just katsoin paikkoja siivoillessani, että Fjällrävenin takkini juhlii 30v. synttäreitä, mutta on edelleen ihan loistopeli syksyllä puolukkametsään. 😃 Ulkoisesti näytän pikemminkin vähävaraiselta ja ajan edelleen 2005 vuoden Mersulla. Ostin sen silloin ja kun kilometrejä tulee vuodessa vähän, niin mitäpä tuota vaihtamaan. Kotini on ainoa paikka, missä vanhat ja arvokkaat tavarat ja taide kertovat ehkä olemassa olevasta vauraudestani 120 neliön asunnossa merinäköalalla. Olen perheetön ja testamenttasin jo vuosia sitten omaisuuteni kahdelle kummilapselleni, jotka saattavat yllättyä, kun perinnön saavat. 😀
Saattaisit yllättyä mitä kaikkea ne keski-ikäiset oikein ajatteleekaan.
Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa mitä muut ajattelevat, itse tykkään pukeutua tyylikkäästi vaikka saan nettona käteen "vain" vähän yli 2000e