Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viranomaisena työskentelevät: oletteko muuttuneet negatiivisiksi ja kyynisiksi?

Vierailija
12.08.2025 |

Minä olen muuttunut. Olen saanut palautettakin asiasta että ajattelen kaikki asiat negatiivisesti.

Suhtaudun positiivisesti kun minua lähestyy toiset asiantuntijatyötä tekevät neuvontatarpeessa tai vastaavissa asioissa. 

Mutta tavallisten kansalaisten kitinöiden ja rutinoiden vuoksi olen muuttunut negatiiviseksi.

Miten olette itse käsitelleet negatiivisuutta ja kyynisyyttä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen työssäni paljon inhimillistä hätää, olen alkanut vttuuntua kankeisiin byrokratiakiemuroihin kun tärkeää aikaa menee jonkin yhdentekevän selvityksen kaiveluun.

Vierailija
2/8 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee tänään vaikka stm virkamiehen ajatuksia uutisissa, näkee että hän ei vaan laadi lakia toimeentulotuen vähentämisestä hallituksen tahdon mukaisesti, vaan itse haluaa niin todella todella paljon. Perustelee mutulla ja omilla arvoilla ja vähäisellä elämänkokemuksella. Ollut siis taas poliittinen nimitys eikä ansioihin perustuva. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota haastavan työn tekijän kyynistymistä pitäisi työnantajan opastuksella ja työnohjauksella vähentää. Työturvallisuusasiakin on henkinen hyvinvointi. 

Vierailija
4/8 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lukee tänään vaikka stm virkamiehen ajatuksia uutisissa, näkee että hän ei vaan laadi lakia toimeentulotuen vähentämisestä hallituksen tahdon mukaisesti, vaan itse haluaa niin todella todella paljon. Perustelee mutulla ja omilla arvoilla ja vähäisellä elämänkokemuksella. Ollut siis taas poliittinen nimitys eikä ansioihin perustuva. 

Juu, pitäisi palata enemmän oikeasti muiden kantoja huomioonottavaan yhteistyöhön ja kunnon perusteluihin lakitöissä. Tää siikaahomainen tylytys on ihan järkkyy. Ei viranomaismaista. 

Vierailija
5/8 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se saisi niin mennä että kaikkein veemäisimmät ja epäinhimillisimmät jää töihin ja muut uupuu lainsäädäntöön ja yhä suuremassa ahdingossa oleviin asiakkaisiin. 

Varsinkin työttömien kohtelu on ihan ala-arvoista. 

"Kyllä niitä töitä pitkäaikaistyöttömälle löytyy kun hakee ahkerasti vaan". Keppiä niille jotka eivät työllisty.

En ikinä voisi olla kelalla tai työkkärissä töissä ja tylyttää ihmisiä. 

Vierailija
6/8 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan viranomaisia. T. Virkakyösti

Vierailija
7/8 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut käyttämään valtaa omien etujeni ajamiseen

Vierailija
8/8 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan viranomaisia. T. Virkakyösti

Haha 😆

Oikeesti, on sellaisiakin jotka oman hyvinvoinnin kustannuksella yrittää auttaa vaikeassa asemassa olevia. Rakastetaan joitakin viranomaisia 😍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän