Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antakaa kultakorunne minulle niin teen teille kullatun arkin jossa on uskomaton voima

Vierailija
12.08.2025 |

Kannatte sitä edellennänne niin kukaan ei mahda meille mitään. Ja teltta, todella iso teltta jonka sisälle vain minä pääsen menemään. Siellä arkkia säilytetään ja sieltä nousee savu ( kannabis.. ).

Teltta on sisustettava sisältä hienoimmalla purppurakankaalla, käsinkudotuilla persialaismatoilla, 70 tuuman taulutelevisiolla.. valitkaa joukostanne kymmenen kauneinta neitsyttä ja lähettäkää heidät luokseni.. olkoot he pyhiä papittaria. Kukaan muu älköön lähestykö pyhää telttaa vaan pystyttäkää leirinne kauemmaksi. Tulen viikon välein keskuuteenne kertomaan mitä näkyjä olen nähnyt ja mitä teidän pitää sitten tehdä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhratkaa välillä rotukarjasta parhaat yksilöt, grillatkaa liha kunnolla ja suolatkaa se. Tuokaa parhaat palat pyhään telttaan ja syökää loput itse. Vihmokaa jollain sulalla tai heinänkorsilla uhrin verta toistenne päälle. Valitkaa keskuudestanne hommaan teurastaja, grillimestari ja joku veren vihmomiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla