Katsoitteko uutta sarjaa KAIKKI KUNNOSSA? Mitä tykkäsitte?
Mielestäni se oli ihan kiva ja ok viihdettä. Mutta häiritsi se, miten epäuskottavalta sen päähenkilön Oonan (Liisa Kuoppamäki) käytös vaikutti. Tuntui ettei sillä ollut mitään yritystä ja tunteita parisuhteessaan. Ja silti oli kuitenkin just muuttanut miehensä (ja lastensa) kanssa uuteen asuntoon, ilmeisesti vielä omistusasuntoon, lainarahalla hankittuun.
Outoo.
Toivottavasti siitä ei kukaan ota mallia..
Joko pitää yrittää tai sitten ei ja erota.
Kommentit (15)
Kaikki on aina niin helvetin vaikeeta ja sit petetään.
attaan. Mutta en mä siitä nyt niin huolissani ole.
Itsekin meinaan sarjaa seurata, jos vaan ennätän. En niin kovasti jäänyt koukkuun kuitenkaan.
Ap
Henkilöhahmoista ei muodostunut oikeen mitään kuvaa, mikä tietysti ekassa jaksossa on vaikeaakin, mutta olisi edes joku voinut sanoa jotain joka olisi kuvastanut jollakin tavalla loogista reaktiota tapahtumiin. Se lopun kilahtaminen märästä pyyhkeestä sängyssäkin oli täysin irtonainen, tai ainakin ylimitoitettu siihen mustasukkaisuuteen jota mies tunsi vaimonska työtä kohtaan. Ja oliko tämän tarkoitus olla draamaKOMEDIA? minä en nähnyt mitään hauskaa koko jaksossa. Ohjauskin oli vähän hakusessa, s kaatuminen oli tehty tökerösti ja välillä zoomailtiin käsittämttömällä tavalla. Valopilkku oli kun yksi tyttäristä huitaisi toista Hevoshullulla päähän.
Kertokaa märkä pyyhe sängyssä.juttu, vaikuttaa mielenkiintoiselta!
Katsoin puoleen väliin ja vaihdoin sitten futikselle. Ainakin siellä kentällä näkyy aitoja fiiliksiä.
Minkä ihmeen vuoksi näyttelijät änkyttivät jatkuvasti? Todella raivostuttavaa.. " mä--mä--en kestä tätämäenkestä-- en kestä tätä--äh"
Ihmettelin, miksi näyttelijät eivät osannet vuorosanojaan. Toistelivat ja änkyttivät. Ihan kuin olisivat improvisoineet tai keksineet kohtaukset samalla kun kuvattiin. Vähän kuin koululaisten amatöörinäytelmä. Onko heillä edes mitään käsikirjoitusta?
Liisa Kuoppamäki on ihan paska näyttelijä. Hän puhui ärsyttävän korkealla äänellä ja änkytti raivostuttavasti. Todella ärsyttävä ihminen. Mun mielestä ei voi verrata irtiottoihin, koska se oli oikeesti hyvä sarja. Tämä taasen tällainen suomalainen ylinäytelty yritelmä. Matti Ristinen on ihana näyttelijä, mutta tuo hemmetin Liisa, argh!
Kolmekymppiset, joilla on niiiiiiin vaikeeta, mikään ei ole hyvin, kun ollaan KOLMEKYMPPISIÄ!
Ja sit just petetään ja änkytetään ja itketään ja raivotaan, kun on nyt niin käsittämättömän hankalaa olla se kolmekymppinen.
Jospa jostakin muusta tehtäisiin välillä draamaa?
kun näyttelijät saa itse kirjoittaa itsellensä rooleja, niin ei parempaan pysty. kumma. Luulisi että noinkin kokeneilla näyttelijöillä olisi kehittynyt jonkun asteinen kritiikki, mutta ei.
Lauseita tai sanoja toistettiin ärsyttävästi, varsinkin Oona.
Katson ehkä seuraavan jakson, mutta jos en tykkää siitäkään, niin unohdan koko sarjan.
Se on minulle ainoa syy katsoa suomalaista tv-paskaa. Niiden käsikirjoitukset ovat oikeasti niin luokattomia, että tunnen poikkeuksetta syvää myötähäpeää!
kasaan, tuli mitä tuli.
Vierailija:
Mielestäni se oli ihan kiva ja ok viihdettä. Mutta häiritsi se, miten epäuskottavalta sen päähenkilön Oonan (Liisa Kuoppamäki) käytös vaikutti. Tuntui ettei sillä ollut mitään yritystä ja tunteita parisuhteessaan. Ja silti oli kuitenkin just muuttanut miehensä (ja lastensa) kanssa uuteen asuntoon, ilmeisesti vielä omistusasuntoon, lainarahalla hankittuun.
Outoo.
Toivottavasti siitä ei kukaan ota mallia..
Joko pitää yrittää tai sitten ei ja erota.
niin ei ole kaikki kunnossa todellakaan.
sarja oli huippu! aion ehdottomasti seurata!