Miksi joillakin on tapana etteivät aina ilmoita tulevansa kylään?
Yhtäkkiä vain näkee, että auto ilmestynyt autotallin eteen.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Esim sisko ei aina sano. Tulee vain vanhempieni luo.
Sisko perheineen.
Serkkuja pari autollista vaan turahtaa pihaan ja alkavat vaan kierrellä taloa ja hyppiä seinille.
Ei nykyään tekstiviesti mitään edes maksa kun kuuluu liittymiin kuuluu rajattomasti niitä. Ihan hyvin voisi ilmoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei nykyään tekstiviesti mitään edes maksa kun kuuluu liittymiin kuuluu rajattomasti niitä. Ihan hyvin voisi ilmoittaa.
Yksi ylimääräinen kuuluu tuli tuohon vahingossa.
Moukkamaista. Mä en edes avaa ovea jos ovikello soi enkä ole sopinut mitään. Ja todellakin myöhästä ruveta siinä ovella soittelemaan, en tod. vastaa puheluun. Ja jos olen itse pihalla niin valehtelen että olen juuri lähdössä jonnekin ja lähden sitte vaikka puistoon/kävelylle tms.
Haluaa tehdä yllätysiskun. Sanon näkemiin.
Kukaan ei vain ilmoita tulevansa meille kylään. Tasan tarkkaan sopii kyläilyn niin, että molemmille passaa.
Vierailija kirjoitti:
Moukkamaista. Mä en edes avaa ovea jos ovikello soi enkä ole sopinut mitään. Ja todellakin myöhästä ruveta siinä ovella soittelemaan, en tod. vastaa puheluun. Ja jos olen itse pihalla niin valehtelen että olen juuri lähdössä jonnekin ja lähden sitte vaikka puistoon/kävelylle tms.
Sama, tänne ei tulla sopimatta.
Esim sisko ei aina sano. Tulee vain vanhempieni luo.