Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömän elämä on helppoa

Vierailija
08.08.2025 |

Ei stressiä, rahaa tulee seinästä, ei aamuherätyksiä, ei velvollisuuksia. Kyllä kelpaa työttömän Suomessa

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun heittäydyt työttömäksi ja annat oman työpaikkasi ja palkkasi jollekin työttömälle niin pääset nauttimaan siitä kadehtimastasi autuudesta eikä tarvitse narista kuin vanha sarana. 

Vierailija
22/23 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä PeräkammarinPersuna ei huolen häivää.Äidillä hyvä eläke ja kantaa kaiken valmiiksi.Päivät menee Vauvalla perseillessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottahan tuo on. Itse heräsin tänään klo 13 eikä ole säännöllistä unirytmiä. Rennosti chillailen päivästä toiseen. Jos olisin töissä vaikka 3k€ palkalla, en oikeastaan keksisi sille rahalle mitään järkevää käyttöä, koska kalliit hankinnat kuten omistusasunnot ja autot eivät ole oikein koskaan kiinnostaneet. Aikaa kuitenkin palaisi 9 tuntia arkipäivisin ja stressiä olisi paljon enemmän.

En tajua miten ihmiset jaksavat vuodesta toiseen juosta rahan perässä ja pyörittää tällaista hullunmyllyä. Onneksi tämä koko pska romahtaa kohta.

Niin. Sitten tosin loppuu sinunkin rahat. Minulla on erittäin mielenkiintoinen työ, joka tuo sisältöä elämään. On mukavaa, kun on rahaa harrastaa, matkustaa jne. Ja kun tekee etätyötä liukuvalla työajalla, ei tarvitse olla 9 tuntia päivittäin töissä. On meitä näinkin onnekkaita. Työmatka kestää 20

Sinun "mielenkiintoinen työ" lienee istua näyttöpäätteen ääressä ja toteuttaa orjallisesti jonkun toisen suunnitelmaa. Nuolla pomon ahteria (kuvainnollisesti) ja sietää työkavereiden oikkuja ja kettuiluja. "Sisältöä elämään" on niin kulunut klisee etten usko alkuunkaan.

Oikeassa olet vain siinä että olet onnekas suhteessa muihin työssäkäyviin, koska toiset joutuvat raahatumaan johonkin käärmeiden täyttämään peräreikään klo 7 aamuksi ja raatamaan puolella palkalla omastasi. Olen tehnyt aiemmin matalapalkkatöitä, enkä enää koskaan tee niitä. Niissä ei ole yksinkertaisesti mitään hyvää, vaan aivan kaikki asiat ovat huonosti (työnkuva, palkkaus, työkaverit, työilmapiiri).