Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa ihan hitosti oma työtilanne

Vierailija
08.08.2025 |

Mulla on tällä hetkellä määräaikainen työsopimus elokuun loppuun asti. Esihenkilö on luvannut jatkoa vuoden loppuun äitiysloman sijaisena. Eikä muka tiedä tarvitaanko mua ensi vuonna mun toimenkuvalla. Kuulemma nollasopparin voisi keikkatöitä varten tehdä. Sanoin, että siihen en lähde.

Ahdistaa ihan hel vetin paljon tämä tilanne. Asun omakotitalossa ja nyt varmaankin vaarassa menettää koti työtilanteen vuoksi. Liiton rahaa saa kunnolla niin lyhyen aikaa. Etsin koko ajan uutta työpaikkaa. 

Ahdistuksen lisäksi olo on nöyryytetty. Panostin työpaikkaan ja paskan saan palkaksi. 

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet osaava, korkeasti kouluttautunut ja ahkera. Saat varmasti töitä muualta.

Vierailija
2/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tekeväni väärin, mutta myyn tekemiäni tuotteita niin etten maksa niistä veroja. Nyt on pakko saada rahaa kerättyä tulevaa varten. En voi perustaa toiminimeä jos jäänkin työttömäksi koska sitten en varmaan saisi päivärahaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on nykyaika. Mikään ei ole varmaa. 

Vierailija
4/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet osaava, korkeasti kouluttautunut ja ahkera. Saat varmasti töitä muualta.

No ethän sä edes tiedä mikä mun koulutus on. Joka paikassa on huonosti töitä tarjolla.

Ap

Vierailija
5/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeä työ on varmaan ainut tulevaisuudessa jos aikoo pärjätä 

Vierailija
6/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä paskan sinä olet saamassa? 

Jos sulle ei ole luvattu esim. vakituista paikkaa, miten sen saamattomuus on "paskaa"? 

Vierailija
7/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulle ei ole luvattu esim. vakituista paikkaa, miten sen saamattomuus on "paskaa"? 

Vakituinen paikka oli aiemmin auki eikä ollut hakijoita. Itse en voinut sitä vielä hakea tuolloin kun en ollut vielä valmistunut. Nyt sitten ei muka olekaan enää tarvetta. 

Ap

Vierailija
8/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettymys ja taloudellinen huoli hämärtää nyt ajatteluasi. Sinulla on töitä jouluun, lähes puoli vuotta aikaa hakea töitä! Niin moni on nyt huonommassa tilanteessa.

Vierailija
9/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettymys ja taloudellinen huoli hämärtää nyt ajatteluasi. Sinulla on töitä jouluun, lähes puoli vuotta aikaa hakea töitä! Niin moni on nyt huonommassa tilanteessa.

Lähes puoli vuotta? 4,5 kk ei ole sama asia kuin puoli vuotta. Totta helvetissä mua saa ahdistaa ja vituttaa tämä! Tämä on mun tilanne ja mun elämä!

Ap

Vierailija
10/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin roseviinin vitutukseen. Ei alkoholi toki hyvä ratkaisu ole, mutta haluan hetkeksi turruttaa itseni. Muutakin paskaa on elämässä niin alkaa olla voimat melko vähissä.

Ap

Vierailija
11/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi myydä omakotitalo, piilottaa rahat, muuttaa vuokralle ja elää ensivuoden alusta lähtien vain tukirahoilla. Lisäksi voit vuosittain saada marjoja poimimalla, sienestämällä ja vaikka temu krääsää myymällä 5000-10 000€.

Vierailija
12/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä talon   myynnistä  jää   verottajalle ja kelalle jälki- ei sitä talon rahaa noin vaan  piiloidella tukirahojen saamista varten

Vierailija
13/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis ostanut talon pelkän lyhyen määräaikaisen työsuhteen  perusteella. Tsk Tsk, ei kovin järkevää ja nyt tiedät miksi. 

Vierailija
14/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siitä talon   myynnistä  jää   verottajalle ja kelalle jälki- ei sitä talon rahaa noin vaan  piiloidella tukirahojen saamista varten

Jos nyt myy ja nostaa käteiseksi, ei niistä kysellä enää ensivuoden puolella. Tietenkin on järkevämpiäkin tapoja piilottaa rahansa ja laittaa ne tuottamaan.

Vierailija
15/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis ostanut talon pelkän lyhyen määräaikaisen työsuhteen  perusteella. Tsk Tsk, ei kovin järkevää ja nyt tiedät miksi. 

En ole. Älä oleta asioita. 

Ap

Vierailija
16/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt työkaverin kanssa viestitellyt. En ole ainoa joka on ahdistavassa tilanteessa tuossa työpaikassa ja työpaikan tilanne on selvittelyssä. En ollut tästä vielä kuullut. Helpotti vähän omaa oloa kun sai purkaa asioita työkaverin kanssa.

Ap

Vierailija
17/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi myydä omakotitalo, piilottaa rahat, muuttaa vuokralle ja elää ensivuoden alusta lähtien vain tukirahoilla. Lisäksi voit vuosittain saada marjoja poimimalla, sienestämällä ja vaikka temu krääsää myymällä 5000-10 000€.

Idiootti.

Vierailija
18/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakituinen paikka oli aiemmin auki eikä ollut hakijoita. Itse en voinut sitä vielä hakea tuolloin kun en ollut vielä valmistunut. Nyt sitten ei muka olekaan enää tarvetta. 

Ap

Vakipaikassakin on 6kk koeaika minkä aikana työnantaja voi lempata pellolle käytännössä ihan millä tahansa syyllä, jos katsoo ettei tarvetta ole.

Vierailija
19/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vakipaikassakin on 6kk koeaika minkä aikana työnantaja voi lempata pellolle käytännössä ihan millä tahansa syyllä, jos katsoo ettei tarvetta ole.

Sen verran pitkään olen ollut, että koeaikaa ei tulisi jos tuolta vakipaikan saisin. 

Ap

Vierailija
20/45 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaarini sanoi että kun menee aina ajoissa töihin ja on ahkera, niin ei sellaista työnantaja päästä pois hyppysistään kilpailijalle. Väitätkö että vaarini on väärässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme