Ahdistaa ihan hitosti oma työtilanne
Mulla on tällä hetkellä määräaikainen työsopimus elokuun loppuun asti. Esihenkilö on luvannut jatkoa vuoden loppuun äitiysloman sijaisena. Eikä muka tiedä tarvitaanko mua ensi vuonna mun toimenkuvalla. Kuulemma nollasopparin voisi keikkatöitä varten tehdä. Sanoin, että siihen en lähde.
Ahdistaa ihan hel vetin paljon tämä tilanne. Asun omakotitalossa ja nyt varmaankin vaarassa menettää koti työtilanteen vuoksi. Liiton rahaa saa kunnolla niin lyhyen aikaa. Etsin koko ajan uutta työpaikkaa.
Ahdistuksen lisäksi olo on nöyryytetty. Panostin työpaikkaan ja paskan saan palkaksi.
Kommentit (45)
Tiedän tekeväni väärin, mutta myyn tekemiäni tuotteita niin etten maksa niistä veroja. Nyt on pakko saada rahaa kerättyä tulevaa varten. En voi perustaa toiminimeä jos jäänkin työttömäksi koska sitten en varmaan saisi päivärahaa.
Ap
Sellaista se on nykyaika. Mikään ei ole varmaa.
Vierailija kirjoitti:
Olet osaava, korkeasti kouluttautunut ja ahkera. Saat varmasti töitä muualta.
No ethän sä edes tiedä mikä mun koulutus on. Joka paikassa on huonosti töitä tarjolla.
Ap
Pimeä työ on varmaan ainut tulevaisuudessa jos aikoo pärjätä
Minkä paskan sinä olet saamassa?
Jos sulle ei ole luvattu esim. vakituista paikkaa, miten sen saamattomuus on "paskaa"?
Vierailija kirjoitti:
Jos sulle ei ole luvattu esim. vakituista paikkaa, miten sen saamattomuus on "paskaa"?
Vakituinen paikka oli aiemmin auki eikä ollut hakijoita. Itse en voinut sitä vielä hakea tuolloin kun en ollut vielä valmistunut. Nyt sitten ei muka olekaan enää tarvetta.
Ap
Pettymys ja taloudellinen huoli hämärtää nyt ajatteluasi. Sinulla on töitä jouluun, lähes puoli vuotta aikaa hakea töitä! Niin moni on nyt huonommassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Pettymys ja taloudellinen huoli hämärtää nyt ajatteluasi. Sinulla on töitä jouluun, lähes puoli vuotta aikaa hakea töitä! Niin moni on nyt huonommassa tilanteessa.
Lähes puoli vuotta? 4,5 kk ei ole sama asia kuin puoli vuotta. Totta helvetissä mua saa ahdistaa ja vituttaa tämä! Tämä on mun tilanne ja mun elämä!
Ap
Avasin roseviinin vitutukseen. Ei alkoholi toki hyvä ratkaisu ole, mutta haluan hetkeksi turruttaa itseni. Muutakin paskaa on elämässä niin alkaa olla voimat melko vähissä.
Ap
Kannattaisi myydä omakotitalo, piilottaa rahat, muuttaa vuokralle ja elää ensivuoden alusta lähtien vain tukirahoilla. Lisäksi voit vuosittain saada marjoja poimimalla, sienestämällä ja vaikka temu krääsää myymällä 5000-10 000€.
Kyllä siitä talon myynnistä jää verottajalle ja kelalle jälki- ei sitä talon rahaa noin vaan piiloidella tukirahojen saamista varten
Oletko siis ostanut talon pelkän lyhyen määräaikaisen työsuhteen perusteella. Tsk Tsk, ei kovin järkevää ja nyt tiedät miksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siitä talon myynnistä jää verottajalle ja kelalle jälki- ei sitä talon rahaa noin vaan piiloidella tukirahojen saamista varten
Jos nyt myy ja nostaa käteiseksi, ei niistä kysellä enää ensivuoden puolella. Tietenkin on järkevämpiäkin tapoja piilottaa rahansa ja laittaa ne tuottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis ostanut talon pelkän lyhyen määräaikaisen työsuhteen perusteella. Tsk Tsk, ei kovin järkevää ja nyt tiedät miksi.
En ole. Älä oleta asioita.
Ap
Olen nyt työkaverin kanssa viestitellyt. En ole ainoa joka on ahdistavassa tilanteessa tuossa työpaikassa ja työpaikan tilanne on selvittelyssä. En ollut tästä vielä kuullut. Helpotti vähän omaa oloa kun sai purkaa asioita työkaverin kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi myydä omakotitalo, piilottaa rahat, muuttaa vuokralle ja elää ensivuoden alusta lähtien vain tukirahoilla. Lisäksi voit vuosittain saada marjoja poimimalla, sienestämällä ja vaikka temu krääsää myymällä 5000-10 000€.
Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakituinen paikka oli aiemmin auki eikä ollut hakijoita. Itse en voinut sitä vielä hakea tuolloin kun en ollut vielä valmistunut. Nyt sitten ei muka olekaan enää tarvetta.
Ap
Vakipaikassakin on 6kk koeaika minkä aikana työnantaja voi lempata pellolle käytännössä ihan millä tahansa syyllä, jos katsoo ettei tarvetta ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vakipaikassakin on 6kk koeaika minkä aikana työnantaja voi lempata pellolle käytännössä ihan millä tahansa syyllä, jos katsoo ettei tarvetta ole.
Sen verran pitkään olen ollut, että koeaikaa ei tulisi jos tuolta vakipaikan saisin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vaarini sanoi että kun menee aina ajoissa töihin ja on ahkera, niin ei sellaista työnantaja päästä pois hyppysistään kilpailijalle. Väitätkö että vaarini on väärässä?
Olet osaava, korkeasti kouluttautunut ja ahkera. Saat varmasti töitä muualta.