Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas koko päivä mennyt sängyssä maaten

Vierailija
08.08.2025 |

Ei tässä ole enää mitään järkeä. Olen niin masentunut että nukun varmaan 12h/vrk. Ei kiinnosta mikään ja kämppä alkaa näyttää jo siltä ettei kiinnosta. Olen tk-eläkkeellä eikä ketään kiinnosta elänkö vai en.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeen vaihto jos semmoista vielä edes on.

Vierailija
2/5 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Vielä ehtii elää päivää ja aloittaa päivän. Rennosti. Tai käydä kävelyllä, kirjoittaa, piirtää. Elimistösi kaipasi lepoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle! Nyt näyttää ehkä synkältä, mutta mikään ei ole ikuista, ei edes masennus! Uskon että paremmat ajat ovat edessä. Rauhaa ja rakkautta sinne!

Vierailija
4/5 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että vaikkei ihmiset tunne toisia henk.koht (ellei sukulaiset), joitakin kiinnostaa elääkö joku vai ei. Ja haluaa että muut elää ja voi hyvin. Jopa hyvät henget. Joillakin on lemmikki, muttei kaikilla voi olla. Ehkä kohtaat joskus jonkun. On luontokin ja taivas.

Vierailija
5/5 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen työtön ja heräsin kuudelta aamulla. Lähdin sitten kalaverkkoja nostamaan ja perkasin 14 ahventa jotka sain ja laskin verkot takas mereen. Kävin nostamassa verkot uudestaan kolmen aikaan iltapäivällä. Huomenna sama homma aamulla lähden nostaa verkkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan